ONLINE ANIMATIE VIDEO VOOR ONE WAY

Voor onze opdrachtgever One Way hebben we een online video ontwikkeld. One Way is internationaal marktleider op het gebied van spuitzakken en wil graag de productkwaliteit manifest maken.

TEASER VIDEO AIR-CRAFTGLASS

Van 10 tot 12 april vindt in Hamburg de internationale vakbeurs: AIX plaats. De Aircraft Interiors Expo is 's werelds toonaangevende evenement voor luchtvaartmaatschappijen en...

NIEUWE TV CAMPAGNE BAYER PETCARE

Voor Bayer PetCare is het eerder door ons ontwikkelde campagnethema; “Je speelt toch niet met de gezondheid van je huisdier” nu ook uitgewerkt in een geanimeerde TV- en online campagne. In alle uitingen wordt de parallel getrokken tussen het ontstaan van een voor het huisdier gevaarlijke situatie, vaak veroorzaakt door ...

Brochure Beddington

De eerste uiting die we voor Beddington hebben ontwikkeld is een internationale, B2B brochure. Daarin leggen we voor de doelgroep retailers de roots en het product concept uit van het nieuwe merk Beddington. Op basis van de positionering is gekozen voor een ingetogen, maar luxe uitstraling.

STAKEHOLDER COMMUNICATIE

De Bayer Garden divisie is wereldwijd overgenomen door SBM Life Science, een Frans familiebedrijf, gespecialiseerd in o.a. gewasbescherming, met het accent op natuurlijk. Zo’n verandering vraagt naar alle stakeholders toe in de Benelux om een zeer zorgvuldig en vooral ook professioneel communicatie traject. De persoonlijke componenet is daarbij essentieel, omdat ...

BAYER PETCARE WEBSITE

Voor Bayer Petcare hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Het concept is door ons bedacht, hiernaast hebben we de gehele website ontworpen. Op de pagina’s is door puppy- of kittenbezitters in te loggen en vervolgens een tijdlijn bij te houden van hun ontwikkelingen. Hierbij wordt bijvoorbeeld een groeicurve weergeven maar ...

SERESTO TEEK-AWAY TAS

Voor Seresto, een anti-teken middel van Bayer Animal Health hebben we een display ontwikkeld en vormgegeven. Maar ons werd ook gevraagd om na te denken over een premium. Als give away bedachten wij een tas die we de ‘Seresto TEEK-AWAY TAS’ hebben genoemd. We hebben er een voor een hondenbezitter ...

DISPLAY’S PETCARE

Bayer Animal Health heeft een aantal merken in portefeuille om huisdieren zowel uit- als inwendig te beschermen tegen parasieten en ander ongedierte. Deze producten zijn te verkrijgen via dierenartsen, maar ook via de dierenspeciaalzaken. Om de verkoop via de dierenspeciaalzaken te stimuleren ontwikkelen wij display’s, vaak ook voorzien van een ...

REFRESH BANNER CAMPAGNE

Voor Refresh is naast de ontwikkelde USP video ook een bannerset ontwikkeld. Hierin wordt voornamelijk het naadloos combineren van twee hardheden gecommuniceerd.

Bannering Petcare

Bayer Animal Health vroeg ons om voor de producten Advantix en Seresto (bescherming tegen vlooien en teken bij honden en katten) banners te ontwikkelen. Er werden diverse concept richtingen uitgewerkt, allemaal op basis van een geanimeerde illustratie techniek. Dat biedt online namelijk ruime mogelijkheden omdat de bestanden minder zwaar zijn. ...

NIEUW LOGO BEDDINGTON

Beddington is een nieuw merk in hoog kwalitatieve kussens. Aan ons de vraag om hiervoor een nieuw logo vorm te geven. Deze top-end kussens zijn mede ontwikkeld door de Belg Pascal Mannekens die in binnen- en buitenland een ijzersterke reputatie heeft opgebouwd als expert in slaapcomfort. Hij is betrokken bij ...

WEBSHOP KERSTKALKOENEN

Het werd tijd om de bestaande website/webshop van Boers&Boers die wij zo’n drie jaar geleden ontwikkeld hebben te gaan vernieuwen. Daarbij zijn we aan de slag gegaan met de content, er is onder andere een nieuw wijn assortiment toegevoegd, maar vooral ook met de vormgeving. Daarbij hebben we in eigen ...

THE MAKING OFF: NACHTBUS CAMPAGNE

Dat een fotoshoot ook heel leuk kan zijn en heel erg goed werkt wanneer er muziek gedraaid wordt is wel te zien in dit iPhone filmpje. Dit was tijdens de making off van de nachtbus campagne. Deze campagne werd deels gefotografeerd bij de tramremise aan de Havenstraat en bij het ...

MEGA METRO SPLASH

Met een Engelstalige campagne, bestaande uit drie uitingen zoals ook; Bucky the Blazing Bus en Turbo Thunder Tram, spreken we internationale toeristen aan die Amsterdam bezoeken. Deze doelgroep is doorgaans niet in het bezit van een OV-chipkaart en betaalt met contant geld. Dat wil GVB zoveel mogelijk voorkomen, want dat ...

INFOGRAPHIC: BAYER ANIMAL HEALTH

We kregen het verzoek om een belangrijke studie te ‘verwoorden’ in een infografic, om op een relevante manier de boodschap zo optimaal en begrijpelijk mogelijk over te brengen. Doelstelling hiervan was om bij hondenbezitters de kennis te vergroten van de mogelijke ziekteoverdracht van teken op honden. En daarbij duidelijk te ...

GOED VOORBEREID OP REIS

Dagelijks kopen zo’n 30.000 reizigers met cash een vervoerbewijs in tram en bus. GVB wil dit echter graag verminderen. De belangrijkste reden hiervoor is verdere optimalisatie van reizen met OV. Wanneer reizigers namelijk al een vervoerbewijs op zak hebben alvorens in te stappen, gaat alles makkelijker, sneller en efficiënter. Daarom ...

REFRESH: BOUWEN AAN EEN NIEUW MERK

Als bureau krijg je niet zo vaak de kans om betrokken te zijn bij het bedenken van een nieuw product idee. Daar vervolgens de positionering voor te ontwikkelen en de look & feel in de vorm van een naam en logo/huisstijl. En dat vervolgens kwalitatief te laten onderzoeken om consumenten ...

BEPANTHEN: NIEUWE WEBSITE

Voor Bepanthen van Bayer hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Het concept is door ons bedacht waarna we het hele design hebben vervaardigd. De bouw van de website is door Bayer zelf in eigen beheer uitgevoerd. Wel hebben wij alle product en sfeer fotografie gemaakt. Een hele leuke klus die ...

GVB: JONGEREN COMMUNICATIE

De primaire doelgroep die gebruik maakt van de nachtbus bestaat uit jongeren in de leeftijd 18 tot 35 jaar, dit is veelal een uitgaanspubliek, vaak ook studenten. Deze doelgroep koopt op dat moment een nachtbuskaart bij de bestuurder, want ze hebben geen nachtbus product of geschikt abonnement. En dat hoeft ...

COLLECTIEVE CAMPAGNE TUINBRANCHE NEDERLAND

De Nederlandse consument barbecuet gemiddeld 6 keer per jaar. De Duitser daarentegen 8 keer per jaar en de Deen barbecuet zelfs 16 keer per jaar. Allemaal in hetzelfde klimaat en dan hebben we het nog niet eens over de Amerikanen, die barbecueën nog veel vaker! In opdracht van Tuinbranche Nederland ...

NIEUWE ADVANTIX CAMPAGNE

Voor het Bayer Animal Health merk Advantix is er een nieuwe campagne ontwikkeld. Advantix bestrijdt vlooien en teken door middel van een pipet. Het product doodt parasieten voordat ze kunnen bijten en dat is maar goed ook. Want honden worden niet vrolijk van parasieten, sterker nog ze worden er grumpy ...

NIEUWE WEBSITE TRISKELION

Voor Triskelion hebben we het concept ontwikkeld voor een nieuwe website en daarvoor vervolgens niet alleen het design gemaakt, maar ook de volledige bouw verzorgd. Een interessant project waarin de nieuwe huisstijl helemaal tot haar recht komt. Neem gerust een kijkje. www.Triskelion.nl.

VITA TALALAY CRADLE TOT CRADLE GOLD

Natural Vita Talalay is het meest gezonde comfortmateriaal! Het heeft namelijk de Cradle to Cradle TM Gold certificering ontvangen. Cradle to Cradle heeft het materiaal op veiligheid, gezondheid en ecologie onderzocht en Natural Vita Talalay beloond met Goud! En zo’n certificaat krijg je niet zomaar. Vita Talalay is namelijk de ...

NIEUW LOGO TRISKELION

Triskelion (ook trinacrie of triskele) is afkomstig uit het Oud-Grieks en betekent ‘driebenig’. Dit symbool bestaat uit 3 gebogen mensenbenen, of meer in het algemeen, drie verbonden spiralen. Deze voorstelling van een rad met drie benen of drie benen in driepas is al sinds de oudheid een geliefd symbool en ...

GVB I TRAVEL BUSINESS CARD

Samen met de Mobiliteitsfabriek heeft GVB een mobiliteitskaart geïntroduceerd voor de zakelijke markt. Dit is een kaart waarmee bedrijven in Amsterdam e.o. een volledige, integrale mobiliteitsoplossing geboden wordt voor hun medewerkers. Eén kaart waarmee met alle soorten vervoer; tram, taxi, auto, trein, bus, metro of OV-fiets gereisd kan worden. Om ...

MULTIMEDIALE CAMPAGNE VITA TALALAY

Voor Vita Talalay hebben we een multimediale campagne ontwikkeld, die internationaal wordt ingezet, bestaande uit; een printcampagne in vakbladen, online bannering, POS materiaal, een brochure, beursstand en online video. Deze campagne onder het motto; ‘The secret to a healthy life’ draagt de nieuwe positionering van Vita Talalay uit gebaseerd op ...

VITA TALALAY DEMO VIDEO

Dat Vita Talalay het meest ademende, zachte en ondersteunende comfort materiaal ter wereld is, is een gegeven, maar dat moet je dan wel overtuigend weten te communiceren. Daarvoor worden allerlei POS-materialen ontwikkeld en uitgezet, maar ook online willen we deze boodschap over het voetlicht brengen. We vervaardigen daarom steeds meer ...

BOERS&BOERS 2016 CAMPAGNE

Na het succesvolle eerste jaar zijn we nu druk bezig geweest met de ontwikkeling van allerlei middelen om de verkoop van de Kerstkalkoenen ook in 2016 weer een flinke boost te geven. Er is een nieuwe algemene brochure ontwikkeld, de bereidingswijzer is aangepast, de website is flink verrijkt met veel ...

HERINTRODUCTIE COBOUW.NL

Cobouw is het dagblad en de website voor de bouw. We hebben een introductie campagne ontwikkeld om aandacht te vragen voor de geheel vernieuwde website cobouw.nl. Daarvoor is een nieuwe positionering ontwikkeld; ‘Correspondenten in de bouw’, want je vindt er bouwnieuws voordat het nieuws is. En verdiepende artikelen die doorgraven ...

Your Life event

YourLife is de internationale organisatie die zich hard maakt om ongewenste zwangerschappen uit de wereld te helpen. Per jaar laten ongeveer 9 op de 1000 Nederlandse vrouwen in de leeftijd van 15 tot 45 jaar een abortus verrichten en de meeste ongeplande en ongewenste zwangerschappen komen voor in de leeftijdsgroep ...

HERFSTCAMPAGNE GVB

We kregen de opdracht om een herfstcampagne voor GVB te maken. Heel veel Amsterdammers gebruiken het openbaar vervoer, maar velen doen dat incidenteel. En die groep willen we vaker gebruik laten maken van het OV. Daarbij wil GVB niet concurreren met de fiets, wat zonder meer het belangrijkste alternatief voor ...

CAMPAGNE AMBTENARENLENING

Ambtenaren zijn niet anders dan doorsnee Nederlanders, maar ze hebben wel een betere betalingsmoraal. Vandaar dat ambtenaren en semi-ambtenaren via Ambtenarenlening de laagste rente kunnen krijgen. Daarom hebben we voor Ambtenarenlening een opvallende (outdoor)campagne ontwikkeld die in en om Den Haag is ingezet, per slot van rekening zitten daar de ...

TV COMMERCIAL REMEHA

Remeha is producent van CV-ketels en vroeg ons een nieuw campagne concept ontwikkelen. Wat is nou onplezieriger dan te ervaren dat je thuis in de kou komt te zitten omdat je CV-ketel het niet meer doet. Wij hebben hiervoor het ‘Huh?’ concept ontwikkeld. We zien een man en een vrouw ...

WEBSITE VITA TALALAY

Voor onze klant Vita Talalay hebben we een nieuwe website ontwikkeld, die we ook helemaal zelf hebben gebouwd en die in meerdere talen is uitgevoerd. Het is echter niet zomaar een site waarmee deze onderneming zich presenteert. De opdracht was om een site te bouwen die vanuit de content een ...

AMC Advertentie GVB

Naast de thematische arbeidsmarktcommunicatie campagne voor GVB maken we ook specifieke wervingsadvertenties. Deze uiting stond onlangs in het NRC.

ZOMERCAMPAGNE GVB

De zomer komt er weer aan en dan verandert de GVB dienstregeling en rijden trams, bussen en metro’s minder frequent, met name in de spits. Maar er wordt ook gewerkt aan de metro, met alle gevolgen voor de zomerse reiziger. Die reiziger willen we informeren over deze veranderingen en duidelijk ...

EMAILINGS MTEL

Mtel handelt zo’n 80 miljoen telefonische klantcontacten per jaar af en werkt voor een groot aantal opdrachtgevers, voor wie telefonisch contact met hun klanten essentieel is. Om al hun opdrachtgevers, maar natuurlijk ook hun prospects te informeren over belangrijke ontwikkelingen en nieuwe activiteiten hebben wij een email nieuwsbrief ontwikkeld, die ...

CAMPAGNE DAGJESMENSEN

Amsterdam is maar een kleine wereldstad, toch is niet alles te belopen in Amsterdam. Amsterdammers weten dat, maar veel van de 16 miljoen dagjesmensen realiseren zich dat niet. Voor deze groep is het OV een prima uitkomst, zeker voor een bezoek aan attracties of musea. En juist met het OV ...

BOERS&BOERS PAASKIPPEN

Nadat we voor de start-up Boers&Boers een nieuwe website en webshop voor de verkoop van Kerstkalkoenen hebben ontwikkeld en gemaakt, is nu Pasen aan de beurt. We gaan Paaskippen verkopen. Vanzelfsprekend wordt ook voor de Copas Chicken een uitzonderlijk hoge kwaliteitsstandaard gehanteerd en staat dierenwelzijn voorop. De kippen lopen lekker ...

CAMPAGNE SALESFORCE

Op 26 maart jl. vond de Salesforce World Tour plaats in Amsterdam. Doel was om daar zo’n 2.500 bezoekers te mogen ontvangen. Aan ons de opdracht om een concept te ontwikkelen waarmee dat aantal ook daadwerkelijk gehaald werd. Daarbij was van belang dat we met name ook vertegenwoordigers van het ...

CAMPAGNE GVB REISPLANNER

GVB heeft een nieuwe, interactieve reisplanner ontwikkeld die te vinden is op de website van GVB. Met deze reisplanner kunnen reizigers snel en simpel hun route intoetsen. De reisplanner laat dan op de kaart zien welke routes de reiziger kan nemen. Er kan ook ingezoomd worden op de verschillende bus/metro/tramlijnen ...

VAN DOORNE: NIEUWE AMC WEBSITE

Voor een advocatenkantoor is arbeidsmarktcommunicatie van groot belang. Ieder kantoor wil uiteraard de beste instromers aan zich binden. Daarbij speelt dat de kwalitatieve spoeling dun is, terwijl het umfeld groot en competitief is. Daarom is het belangrijk om een goede, informatieve online presentatie te hebben. Wij bedachten het concept en ...

VITA TALALAY: INTERNATIONALE POS

Vita Talaly wil graag op consumenten niveau de aanwezigheid van hun kwalitatieve product in matrassen onder de aandacht brengen. Het is immers het meest ademende, zachte en ondersteunende comfort materiaal ter wereld. Je slaapt gewoon beter op Vita Talalay. Het materiaal heeft nogal wat technische aspecten en om die onder ...

MANSONIL: Salespromotie

Mansonil is een ontwormingsmiddel met een brede werking voor zowel honden als katten, dat verkocht wordt via de dierenspeciaalzaken. We kregen de opdracht om daarvoor een POS concept uit te werken. Wij ontwikkelden een toonbank display met daarbij een sales promotion en een schapkaart. Deze sales promotion bestond uit een ...

TUINBRANCHE NEDERLAND: BBQ CAMPAGNE

Na een pitch met twee andere bureau’s mogen we aan de slag voor Tuinbranche Nederland. Dit is een branchevereniging die de belangen behartigt van de groen- en tuincentra en ondernemers in de tuinretail, de leveranciers, producenten, kwekers en importeurs van tuinartikelen en de dienstverleners die diensten of producten leveren aan ...

BAYER GARDEN: NIEUW COMMUNICATIE CONCEPT

Voor Bayer garden, marktleider in Nederland met zowel, synthetische als natuurlijke gewasbeschermingsmiddelen die met name te vinden zijn in de tuincentra, hebben we, na een nieuwe positionering, ook een nieuw communicatie concept ontwikkeld. In het nieuwe communicatie concept zetten we Bayer Garden neer als een merk dat helpt je te ...

GVB: DIENSTREGELING 2015

Met als thema: ‘Misschien moet u ook even wennen’ hebben we een nieuwe campagne voor de gewijzigde dienstregeling 2015 van GVB ontwikkeld. Ieder jaar bekijken de OV-bedrijven (ook de NS) hun dienstregeling en passen deze waar nodig aan. Ook GVB bekijkt altijd in het tweede kwartaal van het jaar of ...

CAREZZO: INTRODUCTIE VOEDINGSCONCEPT

Wij kregen de opdracht om een nieuw merk in de markt te zetten. Carezzo is een jong merk dat een geheel nieuw eiwit verrijkt voedingsconcept heeft ontwikkeld. Dit voedingsconcept is bedoeld om ondervoeding tegen te gaan, waarvan de maatschappelijke kosten per jaar zo’n 1,8 miljard euro bedragen. Hiervoor heeft Carezzo ...

BOERS&BOERS: WEBSHOP

De start up Boers&Boers vroeg ons een naam te bedenken voor de nieuwe onderneming, het logo en de huisstijl te ontwikkelen, etiketten, brochures en promotie materialen te vervaardigen en de website inclusief webshop te ontwerpen, ontwikkelen en ook te bouwen. Daarnaast is er een Facebook pagina opgezet en er zijn ...

BOLFO & ADVANTAGE: KERSTACTIE

Veel huisdierbezitters realiseren zich niet dat vlooien ook in de winter actief blijven. Ze overwinteren namelijk in huis. Vandaar dat Bayer Animal HealthCare ons vroeg om een campagne te ontwikkelen die dit probleem adresseerde. Als campagne concept bedachten wij een inhaker op Kerst, namelijk: GEEN VLORIJK KERSTFEEST. Deze campagne, uitgevoerd ...

MACLOUD/ADE: MACLOUD SESSIONS

Geluidsstudio Macloud organiseert voor Amsterdam Dance Event een dagelijks evenement van 17:00 tot 21:00 bij ons op kantoor. Platenlabels als "SOUL CLAP RECORDS”, "OVUM RECORDINGS”,"SLAM” en ”FRENCH KITCHEN” krijgen hier de mogelijkheid om te komen draaien en het ook een beetje hun feestje te maken. Tientallen wereldberoemde dj’s doen hier ...

MACLOUD/ADE: BEATS AND BELLS

Met het door ons ontwikkelde ‘Beats and Bells’ concept werd het Amsterdam Dance Event op 15 oktober jl. afgetrapt. Een vernieuwend concept, nooit eerder vertoond. Een uniek duet tussen een dj die dance muziek draaide en de beiaardier van de Westertoren die het carillon bespeelde. Met als gevolg een perfecte ...

RESETMANAGEMENT: QUOTE 500

Voor ResetManagement hebben we een advertentie ontwikkeld die geplaatst is in de Quote 500. Deze advertentie is gebaseerd op het door ons ontwikkelde managementboek ‘Bye Bye Consultant’ wat een groot succes was en een week na het verschijnen al met stip naar de top 10 schoot op managementboek.nl. Dit is ...

MACLOUD: STEMMEN

Geluidstudio Macloud, ook gevestigd in het pand waar wij zitten heeft inmiddels een grote databank aan voice over stemmen aangelegd en dat moest bekend gemaakt worden. Wij maakten daarvoor deze uiting die in de vorm van een poster mailing en een emailing is verzonden naar de doelgroep van reclamebureaus. Het ...

GVB: GAYPRIDE

Voor de deelname van GVB aan de Gaypride bedachten we als vorm met behulp van twee grote inflatables de contouren van een veerpont. Het Engelse woord voor veerpont is Ferry en dat op een andere manier geschreven; Fairies is tevens een bijnaam voor gays. Dus groot op de boot kwam ...

BRAND NEW DAY: KINDERREKENING

Voor de nieuwe kinderrekening van Brand New Day hebben we een concept geïntroduceerd waarin baby’s centraal staan. In deze campagne zien we dat de baby’s een beetje boos kijken. Logisch want er is nog geen kinderrekening voor ze geopend. Terwijl ze al wel allerlei plannen hebben om later te gaan ...

MTEL: DIGITALE FILMS

Na de ontwikkeling van een nieuwe positionering en daarop aansluitende nieuwe pay off, zijn we aan de slag gegaan met de uitwerking van een communicatie programma. Ook de interne communicatie maakt daar een onderdeel van uit. We hebben gebruik gemaakt van de beproefde testimonial aanpak, die met name in B2B ...

BAYER: ADVANTIX CAMPAGNE

Na het succes van de Seresto campagne kregen we een vergelijkbare briefing voor Advantix. Het verschil is dat Advantix specifiek voor honden is, niet voor katten en wordt toegepast via een pipet in plaats van een halsband. Maar beide producten richten zich op het bestrijden van vlooien en teken bij ...

GVB: ZOMER DIENSTREGELING

Tijdens de zomervakantie zijn de scholen dicht, zijn veel mensen op vakantie en maken er dus minder woon-werkreizigers gebruik van OV, daarom is er een speciale zomerdienstregeling. Er wordt dan wat minder frequent gereden met name in de spits. OV-reizigers zijn hiermee bekend, maar het is wel goed om te ...