TUINBRANCHE NEDERLAND: BBQ CAMPAGNE

Na een pitch met twee andere bureau’s mogen we aan de slag voor Tuinbranche Nederland. Dit is een branchevereniging die de belangen behartigt van de groen- en tuincentra en ondernemers in de tuinretail, de leveranciers, producenten, kwekers en importeurs van tuinartikelen en de dienstverleners die diensten of producten leveren aan bedrijven in de tuinbranche. De pitch betrof een campagne voor een grote BBQ-campagne. Hiervoor hebben we een concept en volledig fullfiment traject ontwikkeld, waarbij Facebook een belangrijke rol gaat spelen. Daarbij gaan we de samenwerking aan met diverse voor BBQ-en branchevreemde, maar wel relevante partners.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

DE NATIONALE BBQ DAGEN

In opdracht van Tuinbranche Nederland hebben we de collectieve campagne ‘De Nationale BBQ Dagen’ ontwikkeld en uitgevoerd. Samen met de tuincentra in heel Nederland, de BBQ leveranciers, de Keurslagers en MasterCard hebben we van 4 tot en met 19 juni campagne gevoerd met als gezamenlijk doel: Het tuincentrum promoten als ...

COLLECTIEVE CAMPAGNE TUINBRANCHE NEDERLAND

De Nederlandse consument barbecuet gemiddeld 6 keer per jaar. De Duitser daarentegen 8 keer per jaar en de Deen barbecuet zelfs 16 keer per jaar. Allemaal in hetzelfde klimaat en dan hebben we het nog niet eens over de Amerikanen, die barbecueën nog veel vaker! In opdracht van Tuinbranche Nederland ...

PITCH TUINBRANCHE NEDERLAND GEWONNEN

Na een pitch met twee andere bureau’s mogen we aan de slag voor Tuinbranche Nederland. Dit is een branchevereniging die de belangen behartigt van de groen- en tuincentra en ondernemers in de tuinretail, de leveranciers, producenten, kwekers en importeurs van tuinartikelen en de dienstverleners die diensten of producten leveren aan ...