Jaagtactieken

Sommige merken zijn uit op consolidatie, terwijl andere merken juist op jacht zijn naar méér. Bij deze laatste categorie voelen wij ons als communicatiebureau op ons best. Wij helpen jagers jagen.

Baasjes

De organisatie is zo plat als maar kan. Bijna alle 'Makkers' participeren in het bedrijf. Ze zijn 'Makker' geworden omdat hun betrokkenheid groot is en die ook gewaardeerd wordt. Een klassiek accountapparaat met een hiërarchie die zich spiegelt aan grote organisaties hebben we niet en willen we niet. U krijgt ...

Geld

We begroten alles vooraf. Voordat we beginnen vragen we uw akkoord. Eerst met een indicatie van de hele klus. Dan met specifieke begrotingen voor drie fases: strategie en concept; uitwerking; en als laatste executie. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent. Alternatieve honoreringsvormen bespreken we graag. Honorering ...

Referenties

Nu hoort u het eens van een ander. Onze klanten maken ons mee in de dagelijkse praktijk. Wat hebben zij te zeggen over de samenwerking met RadeMakkers?

Awards

In het verleden behaalde awards staan niet garant voor een award in de toekomst. Hoewel we natuurlijk trots zijn op de grote hoeveelheid awards die we allemaal in onze carrière hebben gehaald hebben we ons sinds de oprichting bij RadeMakkers er nauwelijks druk over gemaakt. We zenden zeer spaarzaam in, ...

Samenwerken

We zijn dienstverlener, punt. Nou ja, da's in ieder geval een belangrijk punt. Dat betekent dat we met veel zelfvertrouwen onze concepten aan u voorleggen. Maar tegelijkertijd weten we ook dat wie betaalt bepaalt. Wederzijds respect vinden we eigenlijk een veel belangrijker punt. We geven dat als vanzelfsprekend maar vragen ...

Download werk

Geïnteresseerd in het werk dat wij de afgelopen jaren hebben gemaakt? Download dan hier een uitgebreide collage. Een deel zal je kennen, een deel zal je verrassen (gut, hebben zij dat gemaakt?) en een deel zal nieuw voor je zijn. We zijn er best trots op.

Mentaliteit en kwaliteit

Bij RadeMakkers werken mensen met energie. Mensen met passie voor hun vak. Deskundig, oprecht, inspirerend, betrokken en transparant. Wij willen dat die mensen het naar hun zin hebben. Want mensen die het naar hun zin hebben maken beter werk. Dat is onze missie: beter werk.

Solliciteren

Onze klanten verwachten van ons dat we het zèlf doen, dus werken we liever een nachtje door dan dat we het uitbesteden. Als we maanden lang moeten overwerken overwegen we nieuwe makkers aan te trekken. Kortom: je mag best een portfolio of een c.v sturen maar je maakt meer kans ...

Makkers

RadeMakkers werkt samen met specialisten die iets kunnen wat wij niet kunnen of iets heel graag doen dat wij niet leuk vinden om zelf te doen. Vakmensen die een mentaliteit hebben die bij ons past. Doordat we in het verleden al regelmatig met elkaar hebben gewerkt hebben ze aan een ...

Dennis
Zomerdijk

Om onze online capaciteit uit te breiden mogen we Dennis Zomerdijk als nieuwe makker verwelkomen. Nadat hij begonnen was aan een studie Rechten stapte hij over naar Communication Multimedia Design. Online communicatie trok hem uiteindelijk meer. Tijdens zijn studie werkte hij als interaction designer en grafisch vormgever. Ook heeft hij ...

Joost
Rademaker

Joost Rademaker (1958) heeft de dagelijkse leiding bij RadeMakkers. Hij zit al bijna 30 jaar in het communicatievak. Heeft een creatieve achtergrond maar werd al jong managing director van grote internationale bureaus. Joost is vooral een gepassioneerde strateeg en accountman. Daarom heeft hij waarschijnlijk zoveel Effies gewonnen. Hij is een harde ...

Solange
van Haaften

Solange van Haaften (1988) werkt bij ons als office manger en project manager. Na de hotelschool (volgens ons de beste vooropleiding voor ons reclamevak) was ze bij diverse horecagelegenheden werkzaam. De laatste jaren was ze als floormanager werkzaam bij restaurant ‘Szmulewicz’. Daar was ze verantwoordelijk voor het doen van de bestellingen, ...

Jorick
Serto

Jorick Serto (1989) is assistent art director en de jongste makker, hij houdt zich binnen RadeMakkers vooral bezig met online strategie en implementatie, is daarnaast graphic designer en fotograaf. Een zeer ondernemend type. Zo is hij aandeelhouder van Schmeck Pony, een evenementenorganisatie, co-founder van Dunkel en Hell dat gespecialiseerd is ...

Marc
Linderhof

Marc Linderhof (1978) is creative director en mede-eigenaar. Heeft veel van een designer, een illustrator, een strateeg en een nieuwsgierig kind. Ambitieus als het gaat om de creatieve kwaliteit en gelukkig een zeurpiet als het gaat over de details die dat kunnen verpesten. Maakt schitterend werk dat bovenop de briefing ...

Roland
van den Eijnden

Roland van den Eijnden (1976) is designer, fotograaf en DTP-er. Een echte duizendpoot met de prettige eigenschap dat hij niet zo snel gek te krijgen is. Dat proberen we bijna elke dag want het is niet zo snel goed hier. Auto's restaureren is zijn hobby. Een behoorlijk veelzijdig type dus, ...