NIEUW LOGO BEDDINGTON

Beddington is een nieuw merk in hoog kwalitatieve kussens. Aan ons de vraag om hiervoor een nieuw logo vorm te geven. Deze top-end kussens zijn mede ontwikkeld door de Belg Pascal Mannekens die in binnen- en buitenland een ijzersterke reputatie heeft opgebouwd als expert in slaapcomfort. Hij is betrokken bij diverse (product-)ontwikkelingen en werkt samen met onderzoeksafdelingen van internationale bedrijven die slaapsystemen produceren. Om invulling te geven aan de gewenste high end positionering is ons logo & huisstijl voorstel gebaseerd op associaties van erfgoed, geschiedenis, traditie en reputatie. De nieuwe productrange moet immers wel vertrouwen uitstralen.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

Brochure Beddington

De eerste uiting die we voor Beddington hebben ontwikkeld is een internationale, B2B brochure. Daarin leggen we voor de doelgroep retailers de roots en het product concept uit van het nieuwe merk Beddington. Op basis van de positionering is gekozen voor een ingetogen, maar luxe uitstraling.

BEDDINGTON NIEUW MERK IN KUSSENS

We kregen het verzoek om een nieuw merk in hoog kwalitatieve kussens vorm te geven. Deze top-end kussens die alleen in de betere slaapspeciaalzaken worden verkocht zijn vorm gegeven door de Belg Pascal Mannekens. Hij is een kinesitherapeut, ergonomisch adviseur en wetenschappelijk onderzoeker. In binnen- en buitenland bouwde hij een ...