REFRESH: BOUWEN AAN EEN NIEUW MERK

Als bureau krijg je niet zo vaak de kans om betrokken te zijn bij het bedenken van een nieuw product idee. Daar vervolgens de positionering voor te ontwikkelen en de look & feel in de vorm van een naam en logo/huisstijl. En dat vervolgens kwalitatief te laten onderzoeken om consumenten reacties te peilen en daarmee verder aan de slag te gaan in de uitwerking. Op deze manier wordt het ook een beetje een eigen kindje en is er een nieuw, online merk in matrassen geboren: Refresh. Dit is een nieuw, uniek en innovatief productconcept omdat de matrassen uit twee matrassen bestaat waarvan de bovenste makkelijk en relatief goedkoop te vervangen is. Zo kun je altijd op een fris en comfortabel matras slapen.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

LAUNCH: REFRESH

Het is zover! We introduceren Refresh op de Nederlandse markt (refreshmatras.nl). Na een aantal maanden van intensieve voorbereiding en heel hard werken is het nieuwe en unieke matras concept Refresh nu verkrijgbaar. De website/-shop staat live en daarmee is er een nieuw merk geboren in het competitieve umfeld van matrasaanbieders. ...

PROEFSLAPEN… WIE WIL?

De fase van productidee-ontwikkeling, marktonderzoek en productontwikkeling/productie hebben we inmiddels achter ons liggen. Daarmee is er een nieuw merk geboren: Refresh. Dit is een nieuw merk in matrassen, die online verkocht gaan worden. Omdat reviews bij online verkoop belangrijk zijn vragen we alvast een aantal mensen om te gaan proefslapen ...