De primaire doelgroep die gebruik maakt van de nachtbus bestaat uit jongeren in de leeftijd 18 tot 35 jaar, dit is veelal een uitgaanspubliek, vaak ook studenten. Deze doelgroep koopt op dat moment een nachtbuskaart bij de bestuurder, want ze hebben geen nachtbus product of geschikt abonnement. En dat hoeft nu niet meer! Want vanaf mei dit jaar kan iedereen met de nachtbus gewoon reizen met een OV-chipkaart, zonder dat daar nog langer het nachtbus saldo product op hoeft te staan. Aanleiding dus om deze boodschap te gaan vertellen, omdat dit het reizen met de nachtbus veel gemakkelijker maakt. Een leuk bericht, dat we ook op een leuke manier willen brengen. Gevisualiseerd door vrolijke jongeren te laten zien die in polonaise de nachtbus in- en uitstappen op het Rembrandtplein, een van de drukste uitgaanslocaties in Amsterdam. Voor de campagne is gebruik gemaakt van bannering, posters, eigen middelen, informatie materialen en is er een speciale DM ontwikkeld voor de chauffeurs om deze te informeren over de campagne.