Twitter explodeert bijna, het RTL4 journaal brengt het vanmorgen, BNR en Radio 1 ook. Telegraaf.nl, NU.nl en alle andere online nieuwssites zetten het bovenaan.
Voor de Nederlandse Energie Maatschappij maakten wij een serie advertenties die vanaf vandaag elke week geplaatst zullen worden in een groot aantal dagbladen. De eerste advertentie onthult hoe ze de afgelopen jaren van grijze stroom, groene stroom maakten. De eerste reacties zijn heftig: heeft NLE ons dan al die jaren voorgelogen? Nee. Het is een wettelijk geregelde methode die álle energieleveranciers toepassen. NLE is de eerste die het durft te zeggen. NLE heeft zich altijd als prijsvechter geprofileerd en niet als groene leverancier. Daarom kan NLE dit doen. Ze zullen altijd een prijsvechter blijven, maar vanaf nu zijn ze ook de eerste écht transparante energieleverancier.
Een advertentiecampagne met fraaie, verzorgde visuals en degelijke long-copy. Ouderwets ambachtelijk werk, heerlijk! Wat je natuurlijk ook al had gezien is dat er een nieuwe huisstijl is én een nieuwe pay-off. Kortom: we zijn trots op deze campagne.