Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

Jokkebrokken opgenomen in een marketingboek

Hier zijn wij trots op! Onze campagne voor de Nederlandse Energie Maatschappij is opgenomen in het marketingboek ‘Het merk voorbij’ van Rudy van Belkom.

Beste print advertentie

Vandaag in de Volkskrant: de beste print-advertenties aller tijden volgens de reclamedeskundige van de redactie Scato van Opstall. Onze advertentie voor de Nederlandse Energie Maatschappij (Jokkebrokken) wordt hierbij vermeld als de beste van dit millennium. Toe maar. Daar zijn we natuurlijk vreselijk trots op. We waren al verbijsterd over de ...

CAMPAGNE EFFECTEN!

Afgelopen weekend verscheen dit artikel in de pers. Steeds meer mensen blijken voornemens te zijn om over te stappen naar een andere energieleverancier. Zou onze recente campagne voor de Nederlandse Energie Maatschappij daarop wellicht van invloed zijn... De reacties zijn in ieder geval erg positief.

NLE: WAARHEID ALS EEN POE

Dit is de voorlopig laatste advertentie uit deze campagne voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Aanhakend op de eerste visual, die zoveel zichtbaarheid in de pers wist te realiseren. In deze uiting communiceren we wat de campagne tot gevolg had, zoals de minister die naar de Kamer werd geroepen voor toelichting. ...

EN DA’S NUMMER VIJF

Vandaag staat de voorlopig laatste advertentie uit deze reeks voor de Nederlandse Energie Maatschappij in de krant. Een resumé van de gebeurtenissen en met een duidelijke belofte: klanten kunnen, vanaf vandaag, op de website zélf kiezen hoe groen ze hun stroom willen hebben én zien welk prijskaartje daaraan hangt. Daarnaast ...

DE VIERDE ADVERTENTIE VOOR NLE

Vandaag staat de vierde advertentie uit de campagnereeks van de Nederlandse Energie Maatschappij in de krant. Deze uiting gaat over de ‘gratis’ hebbedingetjes die consumenten aangeboden krijgen, maar uiteindelijk toch zelf betalen. Ook NLE deed daaraan mee, maar belooft dat hun aanbiedingen voortaan eenvoudiger en transparanter worden. En dat als ...

NLE: UIT EIGEN DOOS

Dit is de vierde advertentie van onze reclamecampagne voor de Nederlandse Energie Maatschappij. Wie wil er nou geen gratis iPad als je overstapt van energiemaatschappij, dat willen we allemaal wel. Maar wat lang niet iedere consument realiseert is dat je zo’n hebbeding uiteindelijk zelf betaalt. Een sigaar uit eigen doos ...

DE DERDE ADVERTENTIE VOOR NLE

In deze derde advertentie met als headline; ‘Niet leuker’ wordt het onderwerp van belastingen geadresseerd. Wat bijna niemand weet is dat de energienota voor bijna 40% uit belastingen bestaat. Bovendien wordt daar ook nog BTW over berekend. Belasting over belasting dus. Deze energiebelasting werd ingevoerd als een heffing om investeringen ...

NLE: NIET LEUKER

De derde advertentie van de NLE campagne gaat over het onderwerp belastingen. Want bijna niemand weet dat de energienota voor bijna 40% uit belastingen bestaat. Bovendien wordt daar ook nog BTW over berekend. Belasting over belasting dus. Dat is toch voor heel veel Nederlandse consumenten wel erg zuur...

NLE: ABRACADABRA

Dat is de tweede advertentie uit een campagnereeks voor de Nederlandse Energie Maatschappij geplaatst. Dit keer het onderwerp de onbegrijpelijke energienota’s. De Nederlandse Energie Maatschappij zet zich in voor een begrijpelijke en vergelijkbare energienota. Daarom hebben ze een ontwerp voor een nota aan de Minister van Economische Zaken gestuurd die ...

De tweede nle advertentie

Vandaag is de tweede advertentie voor de Nederlandse Energie Maatschappij geplaatst. Onder de kop; ‘Abracadabra’ is dit keer het onderwerp de onbegrijpelijke energienota’s. De Nederlandse Energie Maatschappij zet zich in voor een begrijpelijke en vergelijkbare energienota. Daarom hebben ze een ontwerp voor een nota aan de Minister van Economische Zaken ...

Volop in het nieuws

We halen er alle Journaals mee, Een Vandaag, Nieuwsuur, Pauw & Witteman, radio uitzendingen, maar ook veel dagbladen en online sites. En de regeringspartijen VVD en PvdA gaan Twee Kamer vragen stellen aan minister Kamp. Wat een advertentie al niet teweeg kan brengen!

NLE: Jokkebrokken

Dit is de eerste advertentie in een opmerkelijke serie. Deze onthult hoe alle energiemaatschappijen de afgelopen jaren van grijze stroom, groene stroom maakten. Het is ook de eerste advertentie waarin de nieuwe pay-off wordt gecommuniceerd. De eerste waarmee de NLE zich herpositioneert. Van een keiharde prijsvechter naar een transparante prijsvechter. ...

Enorme impact bij aftrap nieuwe campagne NLE

Twitter explodeert bijna, het RTL4 journaal brengt het vanmorgen, BNR en Radio 1 ook. Telegraaf.nl, NU.nl en alle andere online nieuwssites zetten het bovenaan. Voor de Nederlandse Energie Maatschappij maakten wij een serie advertenties die vanaf vandaag elke week geplaatst zullen worden in een groot aantal dagbladen. De eerste advertentie onthult ...

NLE: Hou ‘m thuis

Iedereen die nu overstapt op een 3- of 5 jarig contract krijgt een EK thuistap cadeau, een slimme manier om je man thuis te houden. En dat is heel verstandig, kijk maar eens op Google afbeeldingen en geef de zoekopdracht 'ukraine'. Al bij het inkloppen van de derde letter komt ...

NLE: Hou ‘m thuis

Iedereen die nu overstapt op een 3- of 5 jarig contract krijgt een EK thuistap cadeau, een slimme manier om je man thuis te houden. En dat is heel verstandig, kijk maar eens op Google afbeeldingen en geef de zoekopdracht 'ukraine'. Al bij het inkloppen van de derde letter komt ...

Nominatie Loden Leeuw NLE 2012

Tja. Een nominatie voor de hall of shame prijs. De directeuren van de Nederlandse Energie Maatschappij zijn er gelukkig erg mee in hun nopjes en roept zelf op om op deze campagne te stemmen! De meningen hier zijn verdeeld. En eerlijk gezegd snappen we het ook niet helemaal, wij hebben ...

EK actie voor de Nederlandse Energie Maatschappij

Iedereen die nu overstapt op een 3- of 5 jarig contract krijgt een EK thuistap cadeau (ter waarde van ruim € 200,-), een slimme manier om je man thuis te houden. En dat is heel verstandig, kijk maar eens op Google afbeeldingen en geef de zoekopdracht ‘ukraine’. Al bij het ...