Na de dure feestdagen moeten consumenten weer in beweging komen. Daarom heeft KARWEI gedurende de maand januari de Superstuntweken ingezet. Scherpe aanbiedingen met de laagste prijsgarantie. Wij maakten hiervoor 8 korte activerende commercials met de acteur die we al kennen van eerdere KARWEI commercials. Hij denkt dat het over echte stunts gaat, maar het gaat natuurlijk over prijsstunten. Hij verschijnt op toneel als rocketman, Houdini, messenwerper, vuurspuwer, Evil Knevel, skater, jongleur en als karateka. De films worden achter elkaar ingezet en draaien ongeveer 3 tot 4 dagen. Dat deze ongecompliceerde campagne activeert blijkt vooral uit de verkoopresultaten; na 2 dagen was het artikel uit de 1e commercial compleet uitverkocht! De productiekosten van dit soort films zijn relatief laag, dat komt mede doordat we zelf de regie in handen hebben genomen. De impact is hoog, dat blijkt niet alleen uit de verkoopcijfers maar ook uit kwalitatieve onderzoeken.