Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.karwei.nl

VOLG ONS

AFSCHEIDS
COMMERCIAL VOOR KARWEI

KARWEI wil met deze nieuwe (en meteen onze laatste) commercial (Tuinweken) haar marktleiderschap op het gebied van tuinmeubelen bevestigen door een groot deel van het assortiment te tonen. Veel voelt vertrouwd, de muziek en de voice-over en we verplaatsen ons weer in de fantasiewereld van een vrouw. De film blijkt ...

KARWEI TUINWEKEN

KARWEI wil met deze nieuwe commercial (Tuinweken) haar marktleiderschap op het gebied van tuinmeubelen bevestigen door een groot deel van het assortiment te tonen. Veel voelt vertrouwd, de muziek en de voice-over en we verplaatsen ons weer in de fantasiewereld van een vrouw. De film blijkt zich af te spelen ...

KARWEI: Buiten (t)huis

We verhuizen minder, crisis, je weet wel. Mensen blijven dus langer in hetzelfde huis. Dan gaan we laten zien hoe je huis met je mee kan veranderen. Met een paar eenvoudige ingrepen heb je het gevoel dat je een nieuw huis hebt. Die inspiratie wilden we meegeven.

KARWEI: VAKANTIE (T)HUIS

Kunnen we ons binnen het concept ons concentreren op één assortimentsgroep? Natuurlijk, dat doen je zo.

KARWEI: We helpen graag een handje

Ben je wel eens in een KARWEI geweest? Zo nee, doen hoor! Het zijn echt geweldig mooie winkels. Met een groot decoratief assortiment, indrukwekkende presentaties van raamdecoratie, verf en vloeren. O ja, er zijn ook spaanplaten, boormachines en fietsen, maar het lijkt in niets meer op die ongezellige bouwmarkt van ...

KARWEI: Beer en Olaf kinderboek

Als er van je eerst een film hebt en dán het boek, dan ben ik benieuwd welke je beter vindt…

KARWEI: Beer en Olaf

Nu zijn we niet meer in de droomwereld van een vrouw, maar in die van een kind. Die dromen van andere dingen dan nieuwe keukens of walk-in-closets, die dromen van boomhutten bijvoorbeeld. Beer en Olaf heten de helden van deze film die inspireerde om er zelfs een boekje en een ...

KARWEI: Superstunt

Na de dure feestdagen eind vorig jaar moeten consumenten weer in beweging komen. Daarom presenteert KARWEI gedurende de maand januari de Superstuntweken. Wij maakten hiervoor maar liefst 8 activerende commercials. Na twee dagen on air was het artikel uit de eerste commercial al uitverkocht. Ook alle andere weken waren de ...

KARWEI: Zomer actie

In de zomer van 2010 opende KARWEI haar 125e filiaal. Dat was aanleiding om met herkenning van de thematische uitingen een activerende serie commercials te maken. Het speciale '125' logo dat we ervoor hebben ontwikkeld is gebruikt in alle media van KARWEI. In de folder, op de website, op vrachtwagens, ...

KARWEI: Tuinweken

In deze (3e) commercial mag voor het eerst de man deze huizes meespelen. Hij doet enorm zijn best, maar uiteindelijk is zij natuurlijk de baas.

KARWEI: Wat je ook bedenkt…

Deze commercial was erg succesvol. Er schijnen honderden kappers in Nederland te zijn die er gek van werden: ik wil ook zo’n coupe! De subiele grap in de film dat de man mee getransformeerd wordt van een slome duikelaar naar een frisse ‘hunk’ werd pas na tientallen keren kijken ontdekt. ...

KARWEI: Wat je ook bedenkt….

Over de eerste commercial die we voor KARWEI mochten maken zijn we achteraf nogal kritisch. Er kloppen een paar dingen wèl: de strategie (vrouw als beslisser en doelgroep), de muziek (Pete Philly), de pay-off en de voice over (Sylvana Simons). Maar de kwaliteit van de animaties zijn minder goed gelukt. ...

Lodewijk heeft alweer een boek geschreven!

Toen we de schetsen voor laatste commercial voor KARWEI nog eens goed bekeken was het idee snel bedacht: wat een leuke illustraties voor een kinderboek. KARWEI was meteen enthousiast en Lodewijk mocht het schrijven. Lawrence Simon heeft de illustraties aangepast zodat de hoofdpersoon nog iets meer lijkt op het jongetje ...

Nieuwe KARWEI commercial

De commercials die we sinds 3 jaar voor KARWEI maken zijn succesvol; het marktaandeel groeit gestaag. De kwaliteit van de commercials ook. Wat je ook bedenkt, de nieuwe commercial moet weer beter worden dan de vorige. In het kort is dat de opdracht. We denken, nee, we wéten dat het ...

Superstuntweken bij KARWEI

Na de dure feestdagen moeten consumenten weer in beweging komen. Daarom heeft KARWEI gedurende de maand januari de Superstuntweken ingezet. Scherpe aanbiedingen met de laagste prijsgarantie. Wij maakten hiervoor 8 korte activerende commercials met de acteur die we al kennen van eerdere KARWEI commercials. Hij denkt dat het over echte ...

Maar liefst 6 nieuwe KARWEI tv- en radio-
commercials

KARWEI heeft haar 125e filiaal geopend. Nu kan iedere Nederlander binnen een kwartiertje bij de leukste bouwmarkt van Nederland voorrijden. Reden om elke week, 6 weken lang, een korte film uit te zenden met een speciaal aanbod. In de eerste week worden er 125 scooters weggegeven. Later volgen 125 Nespresso apparaten, ...

Campagne KARWEI genomineerd voor SAN Accent

In de categorie retail is de campagne die we voor KARWEI ontwikkeld hebben genomineerd voor de enige adverteerdersprijs die Nederland rijk is. We willen er wel bij vertellen dat alle bureau die samen met ons werken op het geweldige account KARWEI hiermee ook genomineerd zijn. De bureau’s die de weekfolders ...

Acht(!) films voor KARWEI

Deze week hebben we een aantal lange draaidagen met onze huisproducent voor televisiecommercials MacGyver (Regisseur Michael Brombeek) achter de kiezen. Deze keer hebben we een nieuwe commercial gemaakt voor in het voorjaar waarin nu ook eens een man een rol krijgt. De vorige twee films zijn op YouTube al door ...

Nieuwe KARWEI commercial

Voor KARWEI hebben we de tweede commercial opgeleverd. Ook in deze film stappen we in de fantasiewereld van een vrouw die deze keer niet alleen haar interieur verandert, de oplettende kijker zal het ook opvallen dat ze haar man een flinke opknapbeurt geeft. De productie van een film als dit ...

Nieuwe KARWEI commercial is in productie gegaan

In september komt hij pas op de buis, maar de opnames hebben al plaatsgevonden. De commercials van KARWEI zijn een tijdrovend klusje. De acteurs spelen in een grote groene en lege ruimte. Het decor wordt er later ingemonteerd. Net zoals in de vorige commercial zien we wat er in ...

KARWEI campagne slaat aan

Exacte cijfers geven we natuurlijk niet, maar de eerste resultaten van de nieuwe campagne voor KARWEI zijn zeer positief. Vooral vrouwen waarderen de commercials op tv en radio hoog. Hoger dan mannen. Gelukkig maar, want dat was precies de bedoeling. Maar niet alleen de waarderingscijfers zijn goed, ook de verkoopresultaten ...

Nieuwe KARWEI campagne afgetrapt

De nieuwe campagne voor KARWEI is net afgetrapt met een televisiecommercial waarin we in de fantasiewereld van een vrouw stappen. Een vrouw? Jazeker, een vrouw. KARWEI is de eerste bouwmarkt van Nederland die zich tot vrouwen richt. Niet alleen omdat hun assortiment daar erg geschikt voor is (want KARWEI heeft ...

Pitch om KARWEI gewonnen!

Na een intensieve pitch heeft KARWEI (3e grootste bouwmarkt van Nederland en onderdeel van Intergamma) besloten haar communicatiebelangen bij ons onder te brengen. KARWEI is een succesvolle, landelijk opererende bouwmarktformule met zo’n 120 vestigingen. KARWEI richt zich met haar uitgebreide decoratief assortiment vooral ook op vrouwen, zonder mannen van zich ...