PROEFSLAPEN… WIE WIL?

De fase van productidee-ontwikkeling, marktonderzoek en productontwikkeling/productie hebben we inmiddels achter ons liggen. Daarmee is er een nieuw merk geboren: Refresh. Dit is een nieuw merk in matrassen, die online verkocht gaan worden. Omdat reviews bij online verkoop belangrijk zijn vragen we alvast een aantal mensen om te gaan proefslapen en hun ervaring met ons te delen. Kijk maar op: refreshmatras.nl. De Refresh matras bestaat uit een combinatie van twee aparte matrassen met een totale dikte van maar liefst 24 cm. Deze zitten in een speciale, afritsbare hoes. De boven matras is een comfort matras, van een hoge kwaliteit voor een zachtere touch. Deze is verkrijgbaar in drie stevigheden en voor een bescheiden bedrag gemakkelijk te verwisselen, hierdoor kun je altijd comfortabel en fris slapen. De kwalitatieve onder matras is een support matras, gemaakt van zeer duurzaam materiaal, dat stevigheid biedt en kuilvorming voorkomt en dat wel 15 tot 20 jaar mee gaat. Refresh is een nieuw, uniek en innovatief productconcept. Wij ontwikkelden de naam, logo en huisstijl, de tijdelijke proefslapen site en momenteel zijn we druk met het bouwen van de echte site en het vervaardigen van de content daarvoor.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

REFRESH BANNER CAMPAGNE

Voor Refresh is naast de ontwikkelde USP video ook een bannerset ontwikkeld. Hierin wordt voornamelijk het naadloos combineren van twee hardheden gecommuniceerd.

REFRESH USP VIDEO

Refresh het nieuwe merk in online matrassen wil met dit filmpje laten zien wat voor unieke eigenschappen dit productconcept heeft. Het belangrijkste aspect daarbij is dat de bovenmatras eenvoudig en voor relatief weinig geld is te vervangen, want mensen blijven veel te lang op hun matras slapen en dat is ...

LAUNCH: REFRESH

Het is zover! We introduceren Refresh op de Nederlandse markt (refreshmatras.nl). Na een aantal maanden van intensieve voorbereiding en heel hard werken is het nieuwe en unieke matras concept Refresh nu verkrijgbaar. De website/-shop staat live en daarmee is er een nieuw merk geboren in het competitieve umfeld van matrasaanbieders. ...

REFRESH: BOUWEN AAN EEN NIEUW MERK

Als bureau krijg je niet zo vaak de kans om betrokken te zijn bij het bedenken van een nieuw product idee. Daar vervolgens de positionering voor te ontwikkelen en de look & feel in de vorm van een naam en logo/huisstijl. En dat vervolgens kwalitatief te laten onderzoeken om consumenten ...