LAUNCH: REFRESH

Het is zover! We introduceren Refresh op de Nederlandse markt (refreshmatras.nl). Na een aantal maanden van intensieve voorbereiding en heel hard werken is het nieuwe en unieke matras concept Refresh nu verkrijgbaar. De website/-shop staat live en daarmee is er een nieuw merk geboren in het competitieve umfeld van matrasaanbieders. In de testfase hebben we een aantal mensen gevraagd om te gaan proefslapen en daar verslag van te doen. Deze ervaringen zijn erg positief. De Refresh matras wordt als uitermate comfortabel beschouwd, het concept wordt gewaardeerd en de (aflever)service krijgt hele positieve reacties. Alle signalen om van Refresh een succes te maken zijn aanwezig. Als bureau zijn we vanaf het allereerste begin betrokken bij de productontwikkeling en hebben we de positionering, naam, logo, uitstraling, content, fotografie en site ontwikkeld. Een grote klus en met een resultaat waar we erg trots op zijn. Refresh is een aanrader voor iedereen die op een betaalbaar, kwalitatief, maar vooral ook op een fris en verwisselbaar comfort matras wil slapen.


Tags: , ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

REFRESH BANNER CAMPAGNE

Voor Refresh is naast de ontwikkelde USP video ook een bannerset ontwikkeld. Hierin wordt voornamelijk het naadloos combineren van twee hardheden gecommuniceerd.

REFRESH USP VIDEO

Refresh het nieuwe merk in online matrassen wil met dit filmpje laten zien wat voor unieke eigenschappen dit productconcept heeft. Het belangrijkste aspect daarbij is dat de bovenmatras eenvoudig en voor relatief weinig geld is te vervangen, want mensen blijven veel te lang op hun matras slapen en dat is ...

PROEFSLAPEN… WIE WIL?

De fase van productidee-ontwikkeling, marktonderzoek en productontwikkeling/productie hebben we inmiddels achter ons liggen. Daarmee is er een nieuw merk geboren: Refresh. Dit is een nieuw merk in matrassen, die online verkocht gaan worden. Omdat reviews bij online verkoop belangrijk zijn vragen we alvast een aantal mensen om te gaan proefslapen ...

REFRESH: BOUWEN AAN EEN NIEUW MERK

Als bureau krijg je niet zo vaak de kans om betrokken te zijn bij het bedenken van een nieuw product idee. Daar vervolgens de positionering voor te ontwikkelen en de look & feel in de vorm van een naam en logo/huisstijl. En dat vervolgens kwalitatief te laten onderzoeken om consumenten ...