Na een intensieve pitch heeft KARWEI (3e grootste bouwmarkt van Nederland en onderdeel van Intergamma) besloten haar communicatiebelangen bij ons onder te brengen. KARWEI is een succesvolle, landelijk opererende bouwmarktformule met zo’n 120 vestigingen. KARWEI richt zich met haar uitgebreide decoratief assortiment vooral ook op vrouwen, zonder mannen van zich te vervreemden.
De nieuwe campagne zal vooral de nadruk leggen op het decoratieve en inspirerende assortiment. In het voorjaar zal de eerste thematische film op televisie te zien zijn, waarna er direct activerende spots zullen volgen. Tegelijkertijd zal de nieuwe radiocampagne starten. Ook hier zal er een geïntegreerde mix zijn tussen thema en activatie. Iets later zal het nieuwe thema doorvertaald worden nar de winkelvloer.
Ronald Erftemeijer, manager communicatie KARWEI: “Ons directieteam heeft unaniem gekozen voor de campagne die RadeMakkers voorstelde. Onze pay-off (Geen punt bij KARWEI) krijgt een nieuwe invulling die recht doet aan de nieuwe formule van onze bouwmarkten waar interieur en decoratie een steeds grotere rol spelen.”
Joost Rademaker: “We zijn ongelofelijk trots en blij dat we deze pitch gewonnen hebben. Het voelt als de definitieve doorbraak van ons bureau. Het is in deze tijd voor adverteerders steeds belangrijker dat de campagnemakers eigenaarschap, betrokkenheid en ondernemerschap tonen.