VROUW maakt vliegende start

In december kwam het grootste vrouwenblad van Nederland bij ons met een mooie opdracht, we mogen een nieuw campagnethema maken en trekken de vormgeving van alle uitingen strak, zowel in het magazine zelf, online als in De Telegraaf. In 2010 kan je de eerste resultaten verwachten. En toen wonnen ze ineens een Mercur. De Mercur is voor tijdschriftenmakers even waardevol als een lamp voor creatieven of als een Effie voor bureaudirecteuren.

 

Omdat VROUW elke weekend gratis wordt verspreid bij De Telegraaf keken de andere vrouwenbladen, zoals Libelle en Margriet er altijd een beetje op neer. Intussen is VROUW, mede doordat er elke maandag en woensdag een hele pagina in de krant staat, en er een succesvolle online portal is, qua advertentievolume al op de derde plek gekomen. De kwalitatieve erkenning met de Mercur (voor de beste tijdschriftenreportage van het jaar) zorgt ervoor dat Sanoma inmiddels behoorlijk onrustig op haar stoel zit: VROUW is een geduchte concurrent geworden. Dat moest gevierd worden, onder andere met een hele pagina Telegraaf. Woensdagmiddag gebrieft, zaterdagmorgen in de krant. We danken Sjuul Paradijs die zo snel en enthousiast meewerkte.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.telegraaf.nl/vrouw

VOLG ONS

VROUW: De meest gewilde vrouw van Nederland

Naast de gratis weekendbijlage komt VROUW 4x per jaar uit met ene (betaalde) glossy. Een succes want de glossy was binnen en paar dagen uitverkocht. Dat mogen de adverteerders best weten zodat ze in de volgende editie hun plek kunnen reserveren.

VROUW: print

We hebben een design grid neergelegd waarmee de vormgevers van VROUW zelf, snel kunnen werken voor commerciƫle uitingen.

VROUW: Shoppen met Froukje

Elk weekend zit bij de Telegraaf het magazine VROUW. In een paar jaar tijd al een van de grootste en meest gewaardeerde vrouwenbladen. Daarom werd er een ingewikkelde vraag bij ons neergelegd: 'hoe moeten we met onze eigen aanbiedingen omgaan? Het zijn geen advertenties en ook geen redactie.' De oplossing ...

Vrouw: Inhaakadvertentie Mercur

Onze kennismaking met VROUW was begin 2009 toen de redactie een Mercur won; de Oscar voor bladenmakers. Daarvoor mochten we een inhaker bedenken. Die samenwerking beviel goed. Als inhaker bedachten we deze uiting waar Sjuul Paradijs direct enthousiast aan mee wilde werken.