In december kwam het grootste vrouwenblad van Nederland bij ons met een mooie opdracht, we mogen een nieuw campagnethema maken en trekken de vormgeving van alle uitingen strak, zowel in het magazine zelf, online als in De Telegraaf. In 2010 kan je de eerste resultaten verwachten. En toen wonnen ze ineens een Mercur. De Mercur is voor tijdschriftenmakers even waardevol als een lamp voor creatieven of als een Effie voor bureaudirecteuren.
Omdat VROUW elke weekend gratis wordt verspreid bij De Telegraaf keken de andere vrouwenbladen, zoals Libelle en Margriet er altijd een beetje op neer. Intussen is VROUW, mede doordat er elke maandag en woensdag een hele pagina in de krant staat, en er een succesvolle online portal is, qua advertentievolume al op de derde plek gekomen. De kwalitatieve erkenning met de Mercur (voor de beste tijdschriftenreportage van het jaar) zorgt ervoor dat Sanoma inmiddels behoorlijk onrustig op haar stoel zit: VROUW is een geduchte concurrent geworden. Dat moest gevierd worden, onder andere met een hele pagina Telegraaf. Woensdagmiddag gebrieft, zaterdagmorgen in de krant. We danken Sjuul Paradijs die zo snel en enthousiast meewerkte.