Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.telegraaf.nl/vrouw

VOLG ONS

VROUW: De meest gewilde vrouw van Nederland

Naast de gratis weekendbijlage komt VROUW 4x per jaar uit met ene (betaalde) glossy. Een succes want de glossy was binnen en paar dagen uitverkocht. Dat mogen de adverteerders best weten zodat ze in de volgende editie hun plek kunnen reserveren.

VROUW: print

We hebben een design grid neergelegd waarmee de vormgevers van VROUW zelf, snel kunnen werken voor commerciƫle uitingen.

VROUW: Shoppen met Froukje

Elk weekend zit bij de Telegraaf het magazine VROUW. In een paar jaar tijd al een van de grootste en meest gewaardeerde vrouwenbladen. Daarom werd er een ingewikkelde vraag bij ons neergelegd: 'hoe moeten we met onze eigen aanbiedingen omgaan? Het zijn geen advertenties en ook geen redactie.' De oplossing ...

Vrouw: Inhaakadvertentie Mercur

Onze kennismaking met VROUW was begin 2009 toen de redactie een Mercur won; de Oscar voor bladenmakers. Daarvoor mochten we een inhaker bedenken. Die samenwerking beviel goed. Als inhaker bedachten we deze uiting waar Sjuul Paradijs direct enthousiast aan mee wilde werken.

VROUW maakt vliegende start

In december kwam het grootste vrouwenblad van Nederland bij ons met een mooie opdracht, we mogen een nieuw campagnethema maken en trekken de vormgeving van alle uitingen strak, zowel in het magazine zelf, online als in De Telegraaf. In 2010 kan je de eerste resultaten verwachten. En toen wonnen ze ...