Mentaliteit en kwaliteit

Reclamebureau Amsterdam

Alle internationale netwerken hebben een filiaal in Amsterdam. Die zijn vooral goed in adaptaties maken van internationale campagnes. Dan staat er elke maand wel een foto in Adformatie van een paar mensen in een trappenhuis die iets nieuws begonnen zijn. Sommige hebben best een leuk verhaal. Dat ze zich specialiseren in een doelgroep of dat ze van de social media zijn. Maar uiteindelijk zijn het urenfabriekjes die je hun favoriete medium inlullen.

Kwaliteit wordt voorafgegaan door mentaliteit. Passie, betrokkenheid, energie en oprechtheid zijn voor ons absolute voorwaarden als je jezelf een RadeMakker wilt noemen. Bovendien hebben we geen voorkeur als het om mediakeuze gaat. We maken met evenveel enthousiasme een placemat of een billboard.

 

Hoe selecteer je een nieuw reclamebureau?

Je bent adverteerder en je zoekt een reclamebureau of communicatiebureau. Waar let je dan op? Maken ze goed werk? Daar begint het mee. Hebben ze ervaring met gelijksoortige producten, diensten of doelgroepen? Ook heel belangrijk. Snappen ze wat van merken én van resultaten? Hebben ze laten zien dat ze geïntegreerd kunnen denken en handelen? Kan ik ze wel betalen? Kan ik trots zijn op mijn bureau? Maar dan komt het: wat voor mensen zijn het?

Bij RadeMakkers werken mensen met energie. Mensen met passie voor hun vak. Deskundig, oprecht, inspirerend, betrokken en transparant. Wij willen dat die mensen het naar hun zin hebben. Want mensen die het naar hun zin hebben maken beter werk. Dat is onze missie: beter werk.

Dat klinkt helemaal niet spannend, maar het is wel de belangrijkste belofte die een bureau aan een adverteerder kan doen. Met beter werk bedoelen we slimme invullingen bedenken die het probleem van de klant daadwerkelijk oplossen. Dat kan van alles zijn. Een publiciteitsgevoelige merkactivatie, een CRM concept, een direct mail, een volledig platform, een opvallende sales promotie, een online concept, een guerrilla actie, een event, een marketing PR-aanpak, een advertentie, een commercial, een folder, een filmpje, een TV-format, een verpakking en zelfs een nieuw managementboek als activatietool. Maar altijd resultaatgericht.


Tags: , , ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

Baasjes

De organisatie is zo plat als maar kan. Bijna alle 'Makkers' participeren in het bedrijf. Ze zijn 'Makker' geworden omdat hun betrokkenheid groot is en die ook gewaardeerd wordt. Een klassiek accountapparaat met een hiërarchie die zich spiegelt aan grote organisaties hebben we niet en willen we niet. U krijgt ...

Geld

We begroten alles vooraf. Voordat we beginnen vragen we uw akkoord. Eerst met een indicatie van de hele klus. Dan met specifieke begrotingen voor drie fases: strategie en concept; uitwerking; en als laatste executie. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent. Alternatieve honoreringsvormen bespreken we graag. Honorering ...

Samenwerken

We zijn dienstverlener, punt. Nou ja, da's in ieder geval een belangrijk punt. Dat betekent dat we met veel zelfvertrouwen onze concepten aan u voorleggen. Maar tegelijkertijd weten we ook dat wie betaalt bepaalt. Wederzijds respect vinden we eigenlijk een veel belangrijker punt. We geven dat als vanzelfsprekend maar vragen ...

Download werk

Geïnteresseerd in het werk dat wij de afgelopen jaren hebben gemaakt? Download dan hier een uitgebreide collage. Een deel zal je kennen, een deel zal je verrassen (gut, hebben zij dat gemaakt?) en een deel zal nieuw voor je zijn. We zijn er best trots op.

Solliciteren

Onze klanten verwachten van ons dat we het zèlf doen, dus werken we liever een nachtje door dan dat we het uitbesteden. Als we maanden lang moeten overwerken overwegen we nieuwe makkers aan te trekken. Kortom: je mag best een portfolio of een c.v sturen maar je maakt meer kans ...