Alex Vermogensbeheer kiest voor RadeMakkers

Champagne! Na een intensieve pitch tussen 4 bureau’s heeft Alex Vermogensbeheer besloten haar marketing- en communicatiebelangen bij ons onder te brengen. Alex werd in 1999 opgericht. De missie is: beleggers direct toegang tot de beurs bieden, zonder tussenkomst van adviseurs en bankmedewerkers. Heel laagdrempelig, transparant en toegankelijk. Sinds begin 2008 is Alex uitgebreid met Alex Vermogensbeheer. Inmiddels is het aantal klanten en het belegd vermogen sterk toegenomen, en is Alex Vermogensbeheer één van de grootste onafhankelijke vermogensbeheerders van Nederland geworden. In 2010 is Alex Vermogensbeheer door het publiek beloond met de Gouden Stier voor ‘Beste Vermogensbeheerder’. We hebben de opdracht gekregen om Alex Vermogensbeheer nadrukkelijker op te kaart te zetten. De eerste activiteit betreft de ontwikkeling van een nieuwe radio- en online campagne. Die campagne start eind februari 2011.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.alex.nl

VOLG ONS

Alex: Fondsbeleggen

Hoewel Alex eigenlijk niet van het afzetten is (dat is zusje BinckBank) hebben we er toch voor gekozen om Alex te vergelijken met de grootbanken. Met Fondsbeleggen maken we het wel heel erg expliciet. Binnen een paar seconden wordt op een grappige manier duidelijk dat Alex het echt anders aanpakt. ...

Alex: Vermogensbeheer

Hoewel Alex eigenlijk niet van het afzetten is (dat is zusje BinckBank) hebben we er toch voor gekozen om Alex te vergelijken met de grootbanken. De reputatie daarvan is nou eenmaal beroerd. Binnen een paar seconden wordt op een grappige manier duidelijk dat Alex het echt anders aanpakt.

Alex Fondsbeleggen kiest voor RadeMakkers

In november 2010 werd Alex Vermogensbeheer uitgeroepen tot de beste vermogensbeheer van Nederland. Dat zijn nog eens stevige argumenten. Die hebben we goed benut met opvallende radiocommercials. Na die campagne werden ze ook nog eens de snelst groeiende. Alex Fondsbeleggen hoefde niet lang na te denken met welk bureau ze ...

Alex Vermogensbeheer tegen de PIEP bank

Wij vinden dat een goede campagne het gevoel moet geven aan de doelgroep dat de campagne vooral over ‘hén’ gaat en niet alleen maar over ‘óns’. Niet zenden maar aanzetten tot een dialoog. Niet verkopen maar verleiden, zodat je morgen terug mag komen. De pitch voor Alex Vermogensbeheer hebben we ...