VEA verwelkomt RadeMakkers

Gisteren in de nieuwsbrief van ReclameWeek (dan hoort u het ook eens van een ander):

 

Het VEA-bestuur heeft bekendgemaakt dat RadeMakkers als bureau tot de vereniging is toegelaten. RadeMakkers (activatiebureau) is een van de succesvolle start-ups van 2008. Het bureau stond bij de oprichting in januari 2008 meteen op de kaart met Bram Moszkowitz in de Hästens-campagne. Snel daarna kregen ze een aantal accounts (Houthoff Buruma, Telegraaf, Spieren voor Spieren, Klap.com, IFAW, Gay Krant) en het bureau is op dit moment betrokken in meerdere pitches.

 

Betrokkenheid
RadeMakkers is opgericht door managing director Joost Rademaker en creative director Lodewijk van der Peet. Beide oprichters zijn actief (geweest) binnen de VEA en hebben daardoor van dichtbij de kwaliteit en toegevoegde waarde goed kunnen inschatten. Niet gek dus dat RadeMakkers de aanvraag voor het lidmaatschap als vanzelfsprekend indiende. Rademaker over de voordelen: ‘Onze medewerkers kunnen middels de VEA hun betrokkenheid bij het vak vergroten. Indien gewenst zelfs een actieve bijdrage leveren. Het lidmaatschap wordt door ons dan ook beschouwd als een kwaliteitsstempel. Mooie bijkomstigheid is dat het tegelijkertijd het eigen functioneren verder optimaliseert.’ Frans Blanchard: ‘Wij zijn verheugd dat we Joost en Lodewijk vanaf de start kunnen laten aansluiten. Ze hebben al zolang een actieve betrokkenheid bij het vak en de VEA getoond, dat het goed is dat we de nauwe banden continueren.’


,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS