Campagne Remeha

Weer een TV commercial op de buis. Voor Remeha, producent van CV-ketels, mochten we een nieuw campagne concept ontwikkelen. De winter staat immers alweer voor de deur en dan moet je er wel voor zorgen dat je CV-ketel goed werkt. Wij hebben hiervoor het ‘Huh?’ concept bedacht. Het idee is simpel: een man en een vrouw bemerken te laat dat hun CV-ketel het begeven heeft. Dit doordat er condenswolkjes uit hun mond ontsnappen als ze tegen elkaar praten. Het idee gaat over de verbazing door hun eigen condenswolkje waarbij ze goed moeten kijken om te zien wat er precies uit hun mond ontsnapt. Juist in deze simpelheid zit de kracht van de commercial, die hele leuke reacties heeft opgeroepen.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

TV COMMERCIAL REMEHA

Remeha is producent van CV-ketels en vroeg ons een nieuw campagne concept ontwikkelen. Wat is nou onplezieriger dan te ervaren dat je thuis in de kou komt te zitten omdat je CV-ketel het niet meer doet. Wij hebben hiervoor het ‘Huh?’ concept ontwikkeld. We zien een man en een vrouw ...