AAN DE SLAG VOOR SBM

SBM Life Science is een Frans familiebedrijf, gespecialiseerd in o.a. gewasbescherming, dat de Bayer Garden divisie wereldwijd heeft overgenomen. Dit betekent dat er twee nieuwe consumentenmerken op de Benelux markt geïntroduceerd gaan worden. Na een pitch kregen wij de opdracht om deze overgang zo goed mogelijk voor te bereiden en alle relevante stakeholders daarover te informeren. Hiervoor is een dynamische presentatie ontwikkeld in meerdere talen onder meer bestaande uit een animatie, powerpoint, key visual, schappresentatie, give away, landingspagina en duidelijke positionering in de vorm van een herkenbare filosofie. Ook is de eerste advertentie, onderdeel van een campagne in de vakbladen en onderdeel van deze aanpak, ontwikkeld en uitgewerkt.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

STAKEHOLDER COMMUNICATIE

De Bayer Garden divisie is wereldwijd overgenomen door SBM Life Science, een Frans familiebedrijf, gespecialiseerd in o.a. gewasbescherming, met het accent op natuurlijk. Zo’n verandering vraagt naar alle stakeholders toe in de Benelux om een zeer zorgvuldig en vooral ook professioneel communicatie traject. De persoonlijke componenet is daarbij essentieel, omdat ...