We gaan van belofte naar bewijs, dat is een veelgehoorde uitspraak om de laatste trend in communicatie te karakteriseren. Dat motto hebben we letterlijk vertaald bij het bedenken van het concept van dit nummer van TMGzine. Dit heet ‘bewijsnummer’.
Een adverteerder die iets beloofd en dat niet 100% waarmaakt wordt genadeloos onderuit gehaald in de sociale media. Die sociale media hebben sowieso van communiceren een heel nieuw spel gemaakt volgens de voorzitter van de BVA, Jan Driessen (een van de geïnterviewden), hij zegt: we gaan van ‘paid’ naar ‘earned’.
Alle 9 interviews zijn in een ruimte gehouden die veel weg heeft van een verhoorkamer. Een ruimte die afdwingt met keiharde feiten te komen. Voorin het magazine is een boekje meegehecht met cases, bewijsmaterialen dus. De fotografie is door topfotografen Vincent Kruijt en Oscar Seykens gedaan. Het resultaat is een schitterend en buitengewoon interessant magazine waar we erg trots op zijn. Als je hem niet in de bus hebt gekregen sturen we je met alle plezier een exemplaar toe.