TMG: Get the pad

Sanoma en TMG vechten steeds om de nummer één positie in online. Het is continue stuivertje wisselen. Als het gaat om bereik is TMG zonder meer de marktleider. Bovendien zijn de online innovaties van TMG indrukwekkend. Neem alleen al de nieuwe iPad app van De Telegraaf: waanzinnig mooi. Dat mogen mediabureaus zich best wel eens beter gaan beseffen. Zodat ze de online media van TMG vaker inschakelen. Zo doe je dat volgens ons.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.tmg.nl

VOLG ONS

TMG: Halfjaarverslag 2013

In dit laatste halfjaarverslag hebben we ervoor gekozen om de belangrijkste merken die bij miljoenen Nederlanders elke dag een rol spelen, visueel in zo’n setting af te beelden. Bij het ontbijt, de lunch, in de auto, op de beursvloer en in de trein.

Halfjaarverslag TMG

Voor de Telegraaf Media Groep maken we al jaren de (half)jaarverslagen. Dit keer is er een concept ontwikkeld waarin de belangrijkste merken van de groep centraal staan. De Telegraaf Media Groep brengt mensen en merken bij elkaar. Miljoenen Nederlanders beginnen de dag met het lezen van De Telegraaf op papier ...

TMG: Pietertje

Voor TMG hebben we een animatiefilm mogen maken over de visie van het uitgeefconcern. Kern van de gedachte is dat niet de titels maar de consument centraal staat. Die omschrijving is wel erg kort door de bocht, de boodschap is veel genuanceerder, kijk er maar even naar. Die consument wordt gesymboliseerd ...

TMG: AD is weg

Ad Swartjes, CEO van TMG werd ook door ons op een feestelijke manier uitgeluid. Wij maakten een advertentie die in Adformatie én een advertentie in in een speciale Telegraaf editie werd geplaatst.

TMG: Doelgroepadvertenties

De doelgroep in je foto, daar zijn veel adverteerders dol op. En toch doen we het niet zo vaak, we maken de foto tenslotte vóór die doelgroep en laten liever zien wat voor hún relevant is. In dit geval vonden we het juist wel een goed idee. Maar dan wel ...

VISIE TMG IN BEELD GEBRACHT

Voor TMG hebben we een animatiefilm mogen maken over de visie van het uitgeefconcern. Kern van de gedachte is dat niet de titels maar de consument centraal staat. Die omschrijving is wel erg kort door de bocht, de boodschap is veel genuanceerder, kijk er maar even naar. Die consument wordt ...

Het nieuwe nummer van TMGzine is uit

We gaan van belofte naar bewijs, dat is een veelgehoorde uitspraak om de laatste trend in communicatie te karakteriseren. Dat motto hebben we letterlijk vertaald bij het bedenken van het concept van dit nummer van TMGzine. Dit heet ‘bewijsnummer’. Een adverteerder die iets beloofd en dat niet 100% waarmaakt wordt genadeloos ...

Ad is weg

Je hebt het vast al ergens gelezen: Ad Swartjes, de eerste man van Telegraaf Media Groep heeft na 33 jaar afscheid genomen. Zijn taken zijn overgenomen door Herman van Campenhout. Ad heeft in zijn lange carrière veel goede relaties opgebouwd. Dat zijn er zoveel dat theater Carré is afgehuurd om ...

Nieuw segment Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland denkt niet alleen in titels en doelgroepen maar ook in segmenten. VROUW en Autovisie waren de eerste voorbeelden daarvan. Dwars door alle media van de groep heen de doelgroep bereiken. Online en offline, via mails, magazines, kranten, video en radio, alle media doen mee. Een van de ...

Nieuwe magazine TMG is uit

Een feest om te mogen maken: TMGzine, het magazine van de Telegraaf Media Groep. Doelstelling is om de breedte van het palet aan media beter duidelijk te maken. TMG is zoveel meer dan De Telegraaf. In dit nummer interviews met kopstukken van TMG maar ook met adverteerders. Het opent met ...

Nieuw concept jaarverslag TMG

Een jaarverslag is ook een vorm van communicatie waarmee een concern zich op corporate niveau positioneert. De afgelopen jaren was de verslaggeving van TMG buitengewoon sober. Aan ons de vraag daar een nieuwe vorm aan te geven die iets meer communicatiekracht heeft, maar nog steeds zonder frivoliteiten is. Daarbij werd ...

Activatie-
campagne voor Telegraaf Media Nederland

Na de succesvolle uitingen (onder andere te zien in Adformatie, MarketingTribune, Vonk, Tijdschrift voor Marketing) die het brede palet aan media van Telegraafmedia Nederland laten zien, kwam de vraag: kunnen we met dit concept ook activerende uitingen maken? Ja natuurlijk! was ons antwoord. De eerste activatiecampagne is voor de Megabereiksbom: ...

TMG-campagne start volgende week

We hadden hier al eerder vermeld dat we een magazine aan het maken zijn voor TMG. Dat magazine gaat deze week naar de drukker en ligt volgende week bij meer dan 10.000 mensen op de mat. Maar dat is niet alles. In het magazine hebben we 6 portretten van verschillende ...

Corporate magazine voor Telegraaf Media groep

MiX heet het. Het zal vooral duidelijk maken welke media er allemaal schuil gaan onder TMg Nederland. Mix zal 3 tot 4 keer per jaar verschijnen en is opgebouwd uit interviews, schitterende portretten en pittige dialogen. Belangrijke spelers van de verschillende bedrijven zoals Sky radio, Sp!ts, Vrouw, Pilarczyk producties, De Telegraaf, ...