Unieke joint promotion KRAZZA

Op initiatief van onze klant KARWEI hebben we een unieke joint promotion ontwikkeld voor 4 – van elkaar onafhankelijke – nationale retailers. Uitgangspunt van de joint promotion is dat de retailers elkaar extra traffic bezorgen om zo nieuwe klanten binnen te krijgen. De kraskaart die een klant bij een van de deelnemers krijgt kan hij alleen inleveren bij een van de andere retailers. De deelnemende partners zijn: KARWEI, BP, Free Record Shop en DA, samen goed voor zo’n 1.000 verkooppunten.
In de hele maand september worden KRAZZA kraskaarten weggeven bij iedere aankooptransactie. Met de kraskaart kan de consument tot maximaal 50% korting (of interessante aanbiedingen) krijgen bij één van de andere formules bij een volgende aankoop. In totaal gaat het om ruim 6 miljoen kraskaarten. Op deze kraskaarten is vermeld dat naast de korting tot max. 50% er ook ter waarde van zo’n 4.000 euro aan troostprijzen te winnen is. En er is een hoofdprijs: een Ford Focus Cabrio. Daarvoor hoeven de consumenten alleen maar naar de actiesite te gaan om daar de unieke code te checken.
 
Deze unieke actie wordt ondersteund met een nationale radiocampagne en diverse advertenties. Daarnaast is er P.O.S. materiaal in alle winkels, vermelding op de websites van de deelnemende partijen, speciale e-mail nieuwsbrieven en vermelding in de H.A.H folders. Op deze manier wordt in een korte periode een bijzonder groot bereik opgebouwd.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

KRAZZA! ALTIJD PRIJS

Zodra retailers korting bij elkaar gaan geven genereren ze traffic bij elkaar van nieuwe klanten, was de filosofie. DA, KARWEI, BP en Free Record Shop zijn de eerste deelnemers van de KRAZZA actie. Wij ontwikkelden de naam, logo, kraskaart, advertenties, website, radiocommercial en POS-materiaal. Er zijn 10-duizenden KRAZZA kaarten ingeleverd ...