Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.tele2.nl/zakelijk

VOLG ONS

Tele2 zakelijk: Slingermailing

Bezuinigen is pas leuk als je precies hetzelfde krijgt en er minder voor betaalt. Dat was de gedachte. Vandaar een slinger met: Hoera! We gaan bezuinigen! Deze mailing werd gestuurd aan het grotere MKB bedrijf en opgevolgd door telemarketeers. We mogen niet zeggen hoeveel bedrijven zijn overgestapt, maar we mogen ...

De nieuwe realiteit van Tele2 Zakelijk

Niet meer kiezen tussen goed en goedkoop. Of: Service is geen afdeling maar een mentaliteit. Misschien heb je die billboards gezien. Ze zijn, net als de tv commercials gemaakt door onze collega’s van XXS. Ons werd gevraagd de campagne door te vertalen in directe media.Met de slogan ‘ de nieuwe ...

Tele2 campagne scoort

Getallen kunnen we natuurlijk niet noemen, maar de eerste activatiecampagne die we voor de Tele2 Zakelijk hebben mogen maken scoort goed. We hebben een direct mailing, RSS feeds en e-mailings ontwikkeld en de actie doorvertaald op de website van Tele2 Zakelijk. De slinger die in de mailing zit, met de ...

Tele2 kiest voor RadeMakkers

In de eerste ronde waren er 5 bureaus bij een intensieve pitch betrokken. In de volgende ronde bleven er 2 bureaus over die mochten vechten om het account. De strijd werd gevoerd om marketing p.r. voor het merk Tele2 en het account Tele2 Zakelijk. Exact op de afgesproken tijd werden ...