In 6 weken meer dan 50.000 betalende leden ophalen, dat is pas een uitdaging! We gingen hem aan en kwamen met onze campagne-aanpak op bijna 60.000 leden uit. De minister kon er niet meer omheen, hij gaf vorig jaar de uitzendvergunning en sinds 1 september 2010 zend PowNed als publieke ...
In 6 weken meer dan 50.000 betalende leden ophalen, dat is pas een uitdaging! We gingen hem aan en kwamen met onze campagne-aanpak op bijna 60.000 leden uit. De minister kon er niet meer omheen, hij gaf vorig jaar de uitzendvergunning en sinds 1 september 2010 zend PowNed als publieke ...
En nominatie voor de SAN, die hadden we vorig jaar ook al, maar een nominatie voor de Lamp is RadeMakkers eerste. We weten niet in welke categorie de nominatie is gevallen, maar dat maakt ons geen bal uit: RadeMakkers staat in het jaarboek en creatief op de kaart. Daar zijn ...
Eind januari meldde Marianne Zwagerman en Dominque Weesie zich bij ons. Marianne is directielid van De Telegraaf Media Groep, verantwoordelijk voor alle digitale media. Dominique is de baas van GeenStijl. Eén keer in de 5 jaar dient zich de kans aan om een omroep in te schrijven. En omdat dat ...
De jongens van Geen Stijl gaan proberen een plekje in het publieke bestel te krijgen met omroep PowNed. Kijk op www.powned.tv wat je van ze kan verwachten. Samen met Jan Bennink, bestuurslid van PowNed, heeft onze Marc de campagne gemaakt. Zijn we nogal trots op. Het aantal leden dat we ...