Eind januari meldde Marianne Zwagerman en Dominque Weesie zich bij ons. Marianne is directielid van De Telegraaf Media Groep, verantwoordelijk voor alle digitale media. Dominique is de baas van GeenStijl. Eén keer in de 5 jaar dient zich de kans aan om een omroep in te schrijven. En omdat dat toevallig dit jaar mogelijk is, dachten ze bij GeenStijl: we doen het. Gewoon omdat het kan. Hun vraag was of wij de campagne wilden maken En een beetje snel, want 1 april moesten er 50.000 leden zijn waarbij het lidmaatschapsgeld van de rekening moet zijn afgeschreven. De volgende vraag was of we ons met risico in dit avontuur wilde storten. Als ze de 50.000 niet zouden halen zouden wij geen factuur voor onze uren sturen. Als we vertrouwen hebben, de relatie goed is én voldoende creatieve vrijheid krijgen, willen we ons nog wel eens met zulke avonturen inlaten. Inmiddels zijn ruim 60.000 leden gehaald, dus vanmorgen hebben we de nota gepresenteerd.