PowNed haalt de 50.000 leden.

Eind januari meldde Marianne Zwagerman en Dominque Weesie zich bij ons. Marianne is directielid van De Telegraaf Media Groep, verantwoordelijk voor alle digitale media. Dominique is de baas van GeenStijl. Eén keer in de 5 jaar dient zich de kans aan om een omroep in te schrijven. En omdat dat toevallig dit jaar mogelijk is, dachten ze bij GeenStijl: we doen het. Gewoon omdat het kan. Hun vraag was of wij de campagne wilden maken En een beetje snel, want 1 april moesten er 50.000 leden zijn waarbij het lidmaatschapsgeld van de rekening moet zijn afgeschreven. De volgende vraag was of we ons met risico in dit avontuur wilde storten. Als ze de 50.000 niet zouden halen zouden wij geen factuur voor onze uren sturen. Als we vertrouwen hebben, de relatie goed is én voldoende creatieve vrijheid krijgen, willen we ons nog wel eens met zulke avonturen inlaten. Inmiddels zijn ruim 60.000 leden gehaald, dus vanmorgen hebben we de nota gepresenteerd.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.powned.tv

VOLG ONS

PowNed: ‘Maak schoon schip in Hilversum’

In 6 weken meer dan 50.000 betalende leden ophalen, dat is pas een uitdaging! We gingen hem aan en kwamen met onze campagne-aanpak op bijna 60.000 leden uit. De minister kon er niet meer omheen, hij gaf vorig jaar de uitzendvergunning en sinds 1 september 2010 zend PowNed als publieke ...

PowNed: Leader

In 6 weken meer dan 50.000 betalende leden ophalen, dat is pas een uitdaging! We gingen hem aan en kwamen met onze campagne-aanpak op bijna 60.000 leden uit. De minister kon er niet meer omheen, hij gaf vorig jaar de uitzendvergunning en sinds 1 september 2010 zend PowNed als publieke ...

PowNed campagne krijgt ADCN nominatie

En nominatie voor de SAN, die hadden we vorig jaar ook al, maar een nominatie voor de Lamp is RadeMakkers eerste. We weten niet in welke categorie de nominatie is gevallen, maar dat maakt ons geen bal uit: RadeMakkers staat in het jaarboek en creatief op de kaart. Daar zijn ...

Omroep PowNed gestart en wij mogen helpen

De jongens van Geen Stijl gaan proberen een plekje in het publieke bestel te krijgen met omroep PowNed. Kijk op www.powned.tv wat je van ze kan verwachten. Samen met Jan Bennink, bestuurslid van PowNed, heeft onze Marc de campagne gemaakt. Zijn we nogal trots op. Het aantal leden dat we ...