Life & Garden: Huis-aan-huis

Voor de presentatie van dit leuke tuincentrum hebben we de hele winkelpresentatie, het concept van de folder (hun belangrijkste medium) en hun advertentiegrid ontwikkeld. Gericht op vrouwen natuurlijk, want die gaan er over. De actuele uitwerking ervan wordt elke week door hun eigen opmaakstudio gemaakt.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.lifeandgarden.com

VOLG ONS

Life & Garden: ‘Grrraaium’

De vraag: wij willen een actieperiode invullen à la drie dwaze dagen. Welke retailer wil dat nou niet? Geen eenvoudige opdracht moeten we bekennen. Uiteindelijk zijn we er uitgekomen met een succesvolle aanpak: GRRRAAIUM. Een fantasiewoord dat alleen door een tuincentrum gebruikt kan worden en meteen begrepen wordt: hier valt ...

Life&Garden krijgt speciaal actiethema

Life&Garden kwam met een leuke vraag bij ons: we willen elk jaar een paar dagen spectaculaire aanbiedingen brengen. We kopen er speciaal voor in en het moet dezelfde hebberigheid uitstralen als de Dolle Dwaze Dagen van de Bijenkorf. Van een actie zo’n bekend begrip maken, dat duurt wel een paar ...

Life & Garden naar RadeMakkers.

Na een oriëntatie heeft de tuincentrumketen Life & Garden besloten haar communicatiebelangen onder te brengen bij RadeMakkers. Life & Garden is een succesvolle, landelijk opererende tuincentrumketen met 26 vestigingen. RadeMakkers zal zich gaan bezig houden met de positionering en conceptontwikkeling voor de doorvertaling daarvan in communicatie. Daartoe behoren o.a. instore ...