Joost en Marc naar Cannes

Morgen vertrekken Joost Rademaker en Marc Linderhof naar Cannes. Ze zullen natuurlijk op alle belangrijke plekken acte de présence geven, dus als je in de zon, met en biertje erbij, over activatie, voetbal, guerilla, lekkere wijven, sales promotion, wijnen, internet, oranje en direct marketing wilt babbelen dan kan dat. Vrijdagavond komen ze weer terug. Maandag zijn ze fris uitgekaterd weer op kantoor te vinden. Met een verslag dat we hier zullen geven.


Tags: , ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

Alles kan!

In 2006 maakte onze creative director Marc, samen met Raoul Bakker een campagne voor het Nederlandse Epilepsie Fonds. Daarbij werd een man afgebeeld in een blauwe legging om aan te tonen dat er wel engere dingen dan epilepsie zijn. 8 jaar later is het dan zover, mannen in leggings zijn ...

2 Accenten voor Joost Rademaker

Gisterenavond was in Hilversum de uitreiking van de Stichting Adverteerdersjury Nederland, de Accenten. Voor RadeMakkers/Hästens bleef het bij een nominatie, maar onze Joost liep er toch erg vrolijk rond. Bij zijn vorige jobs was Joost namelijk eindverantwoordelijk voor de OLA Waterspelen en voor Luchtverkeersleiding Nederland en die kregen allebei een ...

Nieuwe Makker

Marc Linderhof (1978) is art director. Art partner staat er op zijn kaartje. Heeft wat van een designer in zijn donder. Er zit een illustrator, een strateeg en een nieuwsgierig kind in hem. Ambitieus als het gaat om de creatieve kwaliteit en gelukkig een zeurpiet als het gaat over de ...

Joost
Rademaker

Joost Rademaker (1958) heeft de dagelijkse leiding bij RadeMakkers. Hij zit al bijna 30 jaar in het communicatievak. Heeft een creatieve achtergrond maar werd al jong managing director van grote internationale bureaus. Joost is vooral een gepassioneerde strateeg en accountman. Daarom heeft hij waarschijnlijk zoveel Effies gewonnen. Hij is een harde ...

Marc
Linderhof

Marc Linderhof (1978) is creative director en mede-eigenaar. Heeft veel van een designer, een illustrator, een strateeg en een nieuwsgierig kind. Ambitieus als het gaat om de creatieve kwaliteit en gelukkig een zeurpiet als het gaat over de details die dat kunnen verpesten. Maakt schitterend werk dat bovenop de briefing ...