Herintroductie HP/De Tijd

Vanaf 25 april verschijnt HP/De Tijd als maandblad en is er een geheel vernieuwde website. De uitgever noemt het blad een ‘journalistieke glossy’ en de website belicht continu achtergronden bij het nieuws. Ons werd gevraagd hiervoor een TV en print campagne te ontwikkelen. Het thema dat we voor de (her)introductie  ontwikkelden is; HP/De Tijd. Oordeel zelf.

 

We worden elke dag gebombardeerd met meningen. Er worden miljoenen meningen per uur opgeschreven in de sociale media (op Facebook alleen al worden meer dan 500.000.000 ‘likes’ per dag geplaatst). We willen graag snel van alles een beetje afweten, we zijn altijd druk en willen overal en altijd kunnen kijken wat er zojuist gebeurd is. Soms willen we van de hoed en de rand weten en máken we tijd. Daarvoor zijn de nieuwe website en het magazine van HP/De Tijd. We belichten achtergronden, gaan dieper op zaken in en, heel belangrijk, we geven de argumenten van de voor- en tegenstanders. Daarom HP/De Tijd. Oordeel zelf.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.hpdetijd.nl

VOLG ONS

HP/De Tijd: Oordeel zelf

HP/De Tijd is vernieuwd. Wij ontwikkelden de TV- en print campagne. We worden elke dag gebombardeerd met meningen. We willen snel van alles een beetje afweten en willen overal en altijd kunnen kijken wat er zojuist gebeurd is. Soms willen we van de hoed en de rand weten en maken ...

HP/De Tijd: Oordeel zelf

HP/De Tijd is vernieuwd. Wij ontwikkelden de TV- en print campagne. We worden elke dag gebombardeerd met meningen. We willen snel van alles een beetje afweten en willen overal en altijd kunnen kijken wat er zojuist gebeurd is. Soms willen we van de hoed en de rand weten en maken ...