COMPLIMENTEN VOOR ONZE KERSTACTIE

Voor Bayer Animal HealthCare hebben we een nieuwe campagne gemaakt voor de anti-vlooien middelen Bolfo en Advantage. Juist omdat veel huisdierbezitters zich niet realiseren dat vlooien ook in de winter actief zijn en in huis overwinteren hebben we een inhaker op Kerst bedacht: GEEN VLORIJK KERSTFEEST. Deze campagne, uitgevoerd in P.O.S. materialen en bannering, is via de dierenartsen en dierenspeciaalzaken gericht op eigenaren van huisdieren. Die laten we heel graag genieten van een vrolijk kerstfeest, maar dan wel zonder het ongemak van de aanwezigheid van vlooien.


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS:

VOLG ONS

JOINT PROMOTION KNGF/BAYER PETCARE

Inmiddels zijn er 3 verschillende geanimeerde TVC’s ontwikkeld voor Bayer Petcare en is nu ook de vierde YVC on air gegaan. Dit is een joint promotion met KNGF geleidenhond. Bayer Petcare draagt 50 eurocent af voor iedere verkochte Advantix verpakking.

NOG MEER TVC’s BAYER PETCARE

Naast de eerste Seresto TVC voor honden, die recent on air is gegaan, hebben we nu ook een TVC gemaakt voor katten en een TVC voor Advantix hond. Onder het thema je speelt toch niet met de gezondheid van je kat zien we in deze Seresto TVC met een dikke ...

NIEUWE INFOGRAPHIC TEKENSCANNER

Er is een Tekenscanner app ontwikkeld waarmee huisdier bezitters kunnen laten onderzoeken of de teek die zij op hun huisdier vinden ook daadwerkelijk besmet is met ziekteverwekkers. Om uit te leggen hoe dit in z’n werk gaat is er in samenwerking met de Universiteit van Utrecht een informatieve video vervaardigd. ...

NIEUWE TV CAMPAGNE BAYER PETCARE

Voor Bayer PetCare is het eerder door ons ontwikkelde campagnethema; “Je speelt toch niet met de gezondheid van je huisdier” nu ook uitgewerkt in een geanimeerde TV- en online campagne. In alle uitingen wordt de parallel getrokken tussen het ontstaan van een voor het huisdier gevaarlijke situatie, vaak veroorzaakt door ...

INTRODUCTIE: SUPRADYN FEMINA

Supradyn is vooral bekend om extra energie bij vermoeidheid. Nu is er een nieuw concept speciaal voor vrouwen met specifieke vrouwelijke ongemakken geïntroduceerd; Supradyn Femina. Want ieder leven kent periodes waarin men zich wat minder voelt dan normaal, dat geldt voor vrouwen helemaal. Wij kregen de opdracht om een creatief ...

BAYERPETCARE TEKENSCANNER

BayerPetCare heeft een breed merkportfolio ter bestrijding van parasieten zoals vlooien, teken, wormen bij honden en katten. Al dan niet via dierenartsen en dierenspeciaalzaken wordt er multimediaal gecommuniceerd met huisdiereigenaren. Juist omdat BayerPetCare met diverse merken actief is werd ons gevraagd om een overkoepelende en ook geïntegreerde campagne te ontwikkelen.

NIEUWE BAYER CAMPAGNE

Voor de Animal Health divisie van Bayer hebben we een geheel nieuwe Pet Care campagne ontwikkeld. Het overall thema dat we hiervoor hanteren is: U speelt toch niet met de gezondheid van uw…

BAYER PETCARE WEBSITE

Voor Bayer Petcare hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Het concept is door ons bedacht, hiernaast hebben we de gehele website ontworpen. Op de pagina’s is door puppy- of kittenbezitters in te loggen en vervolgens een tijdlijn bij te houden van hun ontwikkelingen. Hierbij wordt bijvoorbeeld een groeicurve weergeven maar ...

Bannering Petcare

Bayer Animal Health vroeg ons om voor de producten Advantix en Seresto (bescherming tegen vlooien en teken bij honden en katten) banners te ontwikkelen. Er werden diverse concept richtingen uitgewerkt, allemaal op basis van een geanimeerde illustratie techniek. Dat biedt online namelijk ruime mogelijkheden omdat de bestanden minder zwaar zijn. ...

INFOGRAPHIC: BAYER ANIMAL HEALTH

We kregen het verzoek om een belangrijke studie te ‘verwoorden’ in een infografic, om op een relevante manier de boodschap zo optimaal en begrijpelijk mogelijk over te brengen. Doelstelling hiervan was om bij hondenbezitters de kennis te vergroten van de mogelijke ziekteoverdracht van teken op honden. En daarbij duidelijk te ...

BEPANTHEN: NIEUWE WEBSITE

Voor Bepanthen van Bayer hebben we een nieuwe website ontwikkeld. Het concept is door ons bedacht waarna we het hele design hebben vervaardigd. De bouw van de website is door Bayer zelf in eigen beheer uitgevoerd. Wel hebben wij alle product en sfeer fotografie gemaakt. Een hele leuke klus die ...

NIEUWE ADVANTIX CAMPAGNE

Voor het Bayer Animal Health merk Advantix is er een nieuwe campagne ontwikkeld. Advantix bestrijdt vlooien en teken door middel van een pipet. Het product doodt parasieten voordat ze kunnen bijten en dat is maar goed ook. Want honden worden niet vrolijk van parasieten, sterker nog ze worden er grumpy ...

BOLFO & ADVANTAGE: KERSTACTIE

Veel huisdierbezitters realiseren zich niet dat vlooien ook in de winter actief blijven. Ze overwinteren namelijk in huis. Vandaar dat Bayer Animal HealthCare ons vroeg om een campagne te ontwikkelen die dit probleem adresseerde. Als campagne concept bedachten wij een inhaker op Kerst, namelijk: GEEN VLORIJK KERSTFEEST. Deze campagne, uitgevoerd ...

Bayer Garden

Na Bayer Animal Healthcare zijn we inmiddels ook aan de slag gegaan voor Bayer Garden. In Nederland is Bayer Garden marktleider met zowel, synthetische als natuurlijke gewasbeschermingsmiddelen die met name te vinden zijn in de tuincentra. De eerste opdracht die we kregen was na te denken over een nieuwe positionering ...

Bayer: Ook Advantix

De eerste campagne die we voor Bayer mochten maken was voor het product Seresto en was direct een groot succes. Daarom vroeg Bayer ons om ook een campagne te ontwikkelen voor Advantix. Beide producten richten zich op het bestrijden van vlooien en teken bij huisdieren. Seresto via een halsband bij ...

BAYER: ADVANTIX CAMPAGNE

Na het succes van de Seresto campagne kregen we een vergelijkbare briefing voor Advantix. Het verschil is dat Advantix specifiek voor honden is, niet voor katten en wordt toegepast via een pipet in plaats van een halsband. Maar beide producten richten zich op het bestrijden van vlooien en teken bij ...

EERSTE BAYER CAMPAGNE SUCCESVOL

De eerste campagne die we voor de Animal Health divisie van Bayer mochten maken was een succes. De reacties op de campagne waren uitermate positief en veel retailers bestelden zelfs extra POS materialen, ook online scoorde de campagne boven verwachting. Heel leuk als je gecomplimenteerd wordt met het allereerste werk ...

PITCH BAYER GEWONNEN

Na een pitch heeft Bayer besloten haar communicatiebelangen bij ons bureau onder te brengen. Deze pitch was specifiek voor de divisie Bayer HealthCare, maar de keuze voor RadeMakkers betekent dat wij ook activiteiten gaan ontplooien voor andere divisies binnen het Bayer concern. Het eerste project dat wij voor Bayer HealthCare ...

BAYER: SERESTO

Het voorjaar staat weer voor de deur, een goed moment om de Seresto halsband tegen vlooien en teken onder de aandacht te brengen. Wij ontwikkelden hiervoor het concept; ‘So long Suckers’. Op middelenniveau is dit concept online uitgerold en in point of sale bij dierspeciaalzaken en dierenartsen.