CBS Outdoor: The Nose Job

Billboards en Abri’s, wanneer zet je ze in en wanneer niet? Soms moet je mediaplanners en adverteerders extra argumenten in handen geven. Daarom hebben we een billboard gemaakt met een fake afzender. Hoge respons toont aan dat het een effectief medium is. Zo simpel was de gedachte. De resultaten waren indrukwekkend en perfect meetbaar via de website en onderzoek, het is écht een geweldig medium (zeker die van CBS Outdoor)!


Tags: ,


BELANGRIJKE LINKS: www.cbsoutdoor.nl

VOLG ONS

CBS Outdoor: It’s alive!

CBS Outdoor heeft op een aantal locaties enorme schermen opgehangen. Op het centraal station van Utrecht bijvoorbeeld. Het medium wordt 'Alive' genoemd. Aan ons de vraag reclamebureaus daarvan op de hoogte te brengen. Wij kozen voor een 'viral', gericht aan de creatieven die er, voor één van hun klanten, gratis ...

CBS Outdoor: Adoptieplan

CBS Outdoor is sponsor van de ADCN (Art Directors Club Nederland, je weet wel, van de felbegeerde Lampen). Ze geven creatieven de ruimte om een bus te bestickeren voor een bestaande klant zoals ze willen. Daarmee stimuleren ze creativiteit en inspireren ze andere adverteerders. Dus vraag je de voorzitter van ...

CBS Outdoor: it’s Alive!

CBS Outdoor heeft als enige exploitant van buitenreclame op het Centraal Station van Utrecht en op een aantal metrostations in Rotterdam enorme beeldschermen hangen waarop adverteerders hun boodschap kwijt kunnen. Daarnaast kan je het hele station benutten voor speciale acties. Ze noemen dat product Alive. Alive is een heerlijke uitdaging ...

CBS Outdoor biedt bussen ter adoptie aan

Om de zijkanten van 50 bussen verrassend, vernieuwend, opmerkelijk, en in elk geval heel creatief in te vullen zochten we 50 topcreatieven. CBS Outdoor hoopt dat die creatieven met oplossingen komen waarmee ze meer adverteerders kunnen inspireren en overhalen het medium bus in te zetten. Er werd een poster en ...

Billboard neemt je bij de neus

Voor CBS Outdoor hebben we deze billboard gemaakt. Het doel is om de effectiviteit van het medium billboard aan te tonen. Na een week waren er al honderden nieuwsgierige mensen komen kijken naar www.nosejob.nl. Daar staat een klein filmpje en een uitleg. Kijk maar even. Als straks alle onderzoeken en ...

CBS Outdoor kiest RadeMakkers

We zijn er trots op dat we voor CBS Outdoor aan de slag kunnen. De bedrijfsleiding heeft besloten het productaanbod van CBS goed door te lichten. En is niet bang om grote beslissingen te nemen. Een van de leukste uitspraken die we hoorden: 'vlakken die door meer koeien dan mensen ...