Andrélon is de winnaar van de wedstrijd waarbij reclamemakers werden uitgedaagd een speciale ‘inhaker’ te maken voor de gay doelgroep.
Onder het motto ‘Serieuze inhakers worden beloond’, werden creatieven uitgedaagd om een speciale uiting voor de Gay Krant te maken voor een bestaande opdrachtgever.
Een jury bestaande uit Romke Oortwijn (creatief directeur N=5), Jacques Kuijff (algemeen directeur FD&BNR), Astrid Prummel (adjunct-hoofdredacteur Adformatie) en Henk Krol (hoofdredacteur Gay Krant) beoordeelden de advertentie-uitingen die speciaal voor de gay doelgroep waren vervaardigd. Op ons kantoor werden alle ‘inhakers’ onder een vergrootglas gelegd. Na veel wikken en wegen ging Ubachs Wisbrun JWT met de eer strijken voor hun geweldig leuke variant op de reguliere Andrélon for Men-advertentie. De tweede prijs ging naar Rapp voor klant Aerdenhout Meubelmakerij en de derde plaats was voor EuroRSCG Amsterdam voor Black Tulip Amsterdam.